17 Ocak 2012 Salı

Yeni yeni kitaplar

Aslında çok oldu alalı, eskittik bile ama ben gene de fotolarını koyuyorum. Bu aralar Tübitak'ın kitaplarını okumayı seviyorlar daha çok. Bir de Ayşegül serisinden olanları. Bebek Koala serisine de Hareketli Kitaplar serisine de bakıyorlar baya, ama eskisine göre daha az.

Toplamda 40a yakın (en son saydığımda 37 idi) kitapları var. Benim ilkokulda bu kadar kitabım var mıydı diye düşünüyorum, sanırım yoktu..


Bir de tavsiyem olacak: Tübitak Yayınları'nın Meraklı Minik dergisini ara ara almanızı tavsiye ederim. Ben her ay almayı düşünüyorum. İlk defa bir çocuk dergisinden bu kadar hoşlandılar. Belki biraz daha büyüdüklerindendir. Bu ayki sayıda eşleştirme kartları vadı - ki bu oyunu bizimkiler çok seviyor, evde iki farklı eşleştirme oyunumuz var. Yapıştırmalar vardı, biz onları resim defterlerine yapıştırdık, henüz oyunları anlayabilecek kadar büyümediler. Bi tane postacı kartpostalı yaptık, cee yapıp duruyoruz onla :) Bir de daha büyük çocuklar için bir oyun vermiş, şimdilik saklıyorum, ileride oynarız artık onu da :) Derginin bu ayki konusu da postahane. Çok güzel resimler var anlatıyor güzel güzel. Amma da övdüm di mi :) Biz bayıldık :) Yaşımız da gelmiş artık abonesiyiz Meraklı Minik dergisinin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder