17 Ocak 2012 Salı

Kar oynamaya çıktık :)

Bir iki haftadır Tübitak Yayınlarının Karlı Bir gün kitabına bakıyorduk. Çok sevdiler Tübitak'ın kitaplarını da. Güneşli Bir Gün, Yağmurlu Bir gün ve Rüzgarlı Bir Gün kitaplarımız da var. Şimdilik çok fazla yaşlarına uygun bulmadım ben diğer kitapları, yaş ilerledikçe onları da alacağız. Zaten vakti geldikçe çocuğun ilgisi değişiyor, daha önce ilgilenip de bakmadığı kitaplara bakmaya başlıyor.

Neyse, kitaptan gördüğümüz her şeyi bugün bizzat dokuna dokuna keşfettik :) Çocuklar kardanadam yapmışlar onu elledik, karın üzerinde kırt kurt yürüdük, kar topu oynadık, ağaçları silkeleyip üzerinde birikmiş karlardan kar yağdırdık, kuşlara baktık (keşke ekmek alsaymışız yanımıza kuşlara atardık). Doğa karı ilk ellediğinde nerdeyse ağlamaklı oldu, soğuk geldi. Eldiven takmadım ellesinler karı diye. Deniz gayet rahat daldı karın içine :) Ağacı üstüne silkeledik mutlu oldu. Doğa gene büktü dudağını, üstü başı kar olmuş diye onları gösterdi, nerdeye ağlayacak. Herhalde sevmeyecek karı dedim. Sonra eldivenlerini taktım ve yürüdük biraz, kırt kurt kırt kurt (kiapta öyle yazıyo:)) Ve sevdi Doğa da. Evin önüne döndüğümüzde karı elledi üstüne kar attım güldü. Derdi soğuk :) Kendi de aldı attı. Ağaçları gene silkeledik bi.

Kar yağsa da çocukları çıkarsam diyordum yağdı neyse ki bu sene :)
İlk kar maceramızdan fotoğraflar..


Gördüğünüz üzere Deniz gayet mutlu :):)

Doğacım dudak bükerken :):)


5 yorum:

  1. benim canlarım tatlılarım kar oynamayıda öğrendiler.ağacı silkelerken olanı çok güzel çıkmış çok mutlu görünüyorlar.doğacığım biraz dudak bükmüş ama soğuğu sevmiyor doğa.denize girincede öyle yapmıştı.ama çabuk alışıyor.birkaç gün sonra gelip yiyeceğiz üçünüde.

    YanıtlaSil
  2. Denize ilk girdiğinde de öyle yapmıştı evet, soğukla çok derdi var, annesi gibi :):)
    Gelebilin de yiyin bakalım, yollardaki karlar kalkar inşallah.

    YanıtlaSil
  3. yılın ilk ve son karı galiba,biz çıkamadık malesef seneye artık ,daha çok küçüğüz çıkıp oynayanlara gıptayla bakmaktayız öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
  4. Ben senden beklerdim valla Kuzey'i çıkarmanı, ben geçen sene çok az dışarı çıkarmıştım. Bu sene senden cesaretlenip kışın bile çıkardım baya :)

    YanıtlaSil
  5. Super fotolar! Karin hakki verilmis bravo bonbonlara. Ben de kaanin tepkisi ne olur diye dusunuyorum sever miydi acaba :) denizin cok keyif aldigi belli canim benim nasil da gulmus tututu masallh

    YanıtlaSil