13 Ocak 2012 Cuma

Emzik Bıraktırma 2

Bu da Doğa'nın emzik bırakma hikayesi. Dün gece başladık. Madem bi işe giriştik bari ikisi birden bıraksın dedim. Uğraşma bi kere olsun. Deniz'e biraz ceza gibi oldu, o konuda hata yaptım bence. Doğa ile dün anlaşma yaptık.

Karşı apartmanda bi komşumuz var Doğa ve Deniz'i çok seviyorlar. Orda bi teyzemiz var, bir de gelini var abla diyoruz ona. Ablamız bebek bekliyor. Doğa'ya dün gün boyu ara ara "sen artık büyüdün, boyun uzadı kocaman abla oldun" dedim. Sonra akşama doğru gene aynı şekilde dedikten sonra, "hani ablamız vardı ya onun da bebişi olacak, sen abla oldun ya emziğini o bebişe verelim olur mu?" dedim. Doğa da hayret ki "hmm hmm" dedi. Aldım kucağıma götürdüm pencereye. Pencereyi açtık emziği pencerenin önüne koyduk beraber. "Abla gelip emziği alıp bebişine verir" dedim. Sonra çekildik pencerenin ordan odaya geçtik. Şehnaz'a dedim koş emziği al. Aldı. Sonra doğa'yı gene kucağıma aldım pencerenin önüne gittik gene. "Bak abla emziği almış, bebişine vermiş. Abla çok teşekkür etti Doğa'ya. Bebiş de teşekkür ederim ablacım dedi" dedim. Doğa bi yüzünü ekşitti dudakları hafiften büktü, ama yapacak bişey yok kendi verdi emziğini :) o da farkında kendi verdiğinin :) Neyse yatana kadar bebiş teşekkür etti dedim bikaç kere. Yattık. Şehnaz ile ben ikimiz de odada kaldık. Ne büyük hata etmişiz. İkimiz de olunca bir ağlamalar bir ağlamalar. Ben çıkacak oluyorum Annnee diyorlar Şehnaz çıkacak oluyor gene aynı. Sonunda böyle olmayacak ben çıkıyorum dedim. Çıktım. Sonra Şehnaz onlara kitaplarımızdan bişeyler anlatmaya başladı. Ben konuş sürekli ya da ninni söyle orda olduğunu bilsinler demiştim. Biraz dinledim onlar uyumaya geçerken biz dışarı çıktık Devo ile. Sonrasında 9:00dan 10:00a kadar Doğa 3 kere ağlamış ama 5 dk içinde geri uyumuş. Deniz de bunlardan birinde uyanmış ama hemen geri uyumuş. Ali'yi vermiş Şehnaz Deniz'e, oğluşum fırlatmış atmış :):):) "Beni bunla mı kandıracaksınız" dedi herhalde. Ali'yi kabul etmedi emziğin yerine :):) gene battaniyesine sarıldı uyudu :)

Şehnaz der ki "çok akıllı çocuklar, anlıyorlar herşeyi ve kabul ediyorlar". Tabii direnişler oluyor ama çok uzun çok can sıkıcı bişey yaşamadık. Dudak bükmeler biraz ağlamalar ama bağıra bağıra değil. Maşallah maşallah maşallah.

İnşallah bu sorunu bir hafta içinde çözeceğiz. Çözdüğümüz zaman yazıcam gene bloga. Deniz'in bugün beşinci Doğa'nın da ikinci günü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder