18 Ocak 2012 Çarşamba

Parmak boyası

İlk dokunduklarında hoşlaşmadılar pek. Parmaklar boya olunca bana gösterdiler, pis oldu ya anne temizlesin anlamında. Böyle boyıycaz diye ben de daldırdım parmağı, onların parmaklarını sürdüm defterlerine. Sonrasında o renk senin bu renk benim :) Sevdiler baya :) Kaldıracağım zaman ağladılar hatta, ama yarın tekrar oynarız hadi ellerimizi yıkayalım falan filan derken sustular.


Alttaki Doğa'nın çalışması..gördüğünüz üzere küçük küçük kibar kibar parmak darbeleri :) Bu arada Doğa azcık da tadına baktı boyanın..aa boya yenmez Doğaa deyince dudaklar büküldü ve biraz ağladı..ama boyamaya devam ettik, sonra hemencik sustu..nazlı..


Bu da Deniz'in çalışması..gördüğünüz üzere boya löp löp alınmış löp löp sürülmüş..yetmemiş bi daha alınmış bi daha sürülmüş..oğlum parmakların boya dolu desem de daldırdı daldırdı durdu parmakları boyaya :)

6 yorum:

  1. benim küçük dahilerim herşeyden haberleri var ne güzel boyamışlar aferin onlara aman nazar değmesin.maşallah,maşallah.gelebilirsek yiyecez onları.

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel de oturmuslar basina ben de denemek istiyorum parmak boyayi bakalim sonuc ne olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Mutlaka dene, sevecek bence :)

    YanıtlaSil
  4. mehmet de boyanin her türlüsünü seviyor ama benim temizlik sorunum yüzünden fazla akiskan seylere izin vermiyorum :( masaallah seninkilere parmak boyasi gercekten cok zevklidir, öperim güzellerimi, özellikle dogacigimi...

    YanıtlaSil
  5. Valla biz bu boyayı salonun orta yerinde yaptık ama bi yere de sürmediler Allah'tan..sürseler de çıkabilen boya alıyorum hep, silicez napalım..temizliğe o kadar da takma, sonuçta birileri gelip temizliyo evi..çaresi olan bişey..hele ki seviyosa hiç engelleme..

    YanıtlaSil
  6. Ben de denedim kaan bayildi :) ilk seferde biraz kucuk ortu yaymisim hali batti ama cabuk cikti allahtan :) ikinci seansta tadina bakti ama hiiiic begenmedi tadini hremen yikadik agzini bi daha da denemez hahaha

    YanıtlaSil