31 Ocak 2012 Salı

Karlı Bir Gün

Amma da kar yağdı dünden beri. Her yer doldu. Yollar ara ara geçen arabalar sayesinde açılıyor, sonra gene kapanıyor. Bu sene güzel kış oldu :) Kara doyduk :) Doğa ve Deniz'in burun akıntısı devam ettiğinden dışarı çıkarmaya cesaretim yok. Kara bakmak istediimizde ya da kuşlara bakmak istediğimizde camın önüne üşüşüyoruz :)

Anne: Kuşların heepsi evine gitmiş. Çünkü çok soğuuuk.
Doğa: Hepsiiiii
Anne: Çook üşümüşler, hava buz gibiii
Doğa: buuu

Şu saçların var ya, bayılıyorum, hiiç kestiresim gelmiyor :)


Gülüşüne de :)


Kızımın saçları anne kesimi olduğundan gördüğünüz üzre yamuk :) Bi dahakine kuaföre götüreceğim artık, bu kadar yeter :) Ama geçen doktora gittiğimizde herkesler çok beğendi saçını :) her hali güzel benim kızımınnn :)

Bakışını yirimmm :)

Küçücük kalemi tutan küçücük eller baktıkça yüreğime dokunur..


Tıpkı babamınkilere benzeyen incecik dudaklar, o uzamış dudaklar..baktıkça yüreğime dokunur..


Baba işten gelir, Doğa kucağa atlar, babanın eline kitabı tutuşturur..biraz da baba okusun değil mi?
O sırada anne fotoğraf çekmeye çalışır, Doğa rahatsız olur, ne de olsa kitap okuma keyfini kaçırdık..güya anı yakalayacağız..Devo'nun kafayı da uçurmuşum :)


Uykuluyum pijamalıyım ama gene de yakışıklıyım işte..ayrıca annem gözüme flaşı patlattı..


Bi şımardım bi şımardım ki..


8 yorum:

  1. ikiside çok tatlılar maşallah , kesmeyin sakın denizin saçlarını ya harika gerçekten. benim kızlarda okadar çok saç yok yahu::)) bu arada yamuk mamuk doğanın saçlarda harika. sen kesmeye devam et bence..bu çocuklara herşey yakışıyor

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz Elifcim :) Ama İrem'in saçları da harika, ben de İrem'inkilere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Allahım nasıl güzel, nasıl tatlısınız siz ya. Anneciğin dediği gibi resimlere bakarken bile yüreğime dokunuyosunuz. Sizi düşünmeden gün geçirmiyorum, sizi çok seviyorum .

    YanıtlaSil
  4. çocuklarıııım,canlarııııım dünya tatlılarım.benimde sizin o güzel resilerinize baktıkça içime dokunuyor.ikisinede bakmaya kıyamıyorum.doğa ne güzel pozlar vermiş.yerim ben onun kalem tutan ellerini, saçlarını.oğluşumda ayrı bir güzel saçları,iri gözler,uzun kirpikler.maşallah çocuklarımıza.ALLAHTAN sağlıklı,mutlu,başarılarla dolu uzuuuuun ömürler dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Biz de seni çok seviyoruz haloşşş :)
    İyileş de gel kardeş artık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta sonu inşallah . Bunun hayali ile yaşıyorum :)

      Sil
  6. Hep birlikte uzuuun uzun mutlu mesut sağlıklı sıhhatli ömürlerimiz olsun annecim..geçen Deniz annanne dedi bu arada ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlılar özgülcüm ,diyaloglarınıda takip ediyoruz ,ileride kullanılmak üzere :)

    YanıtlaSil