27 Ocak 2012 Cuma

Foto

Dün biraz fotoğraf çekmeye çalıştım. Deniz yerinde durmadığı için net bişey yakalamak zor oluyor. Aşağıdaki afacan Dennis'in bi gül fotoğrafını çekicem dediğimde verdiği pozlar. Bu arada dün çok fena düşüyordu ucuz atlattı afacan Dennis. TV sehpasının üzerine çıkmıştı. Çıkma desem inadına çıkıyor artık bişey demiyorum o yüzden. Ben de elimde kamera fotoğraf çekiyorum. Kameradan görüyorum kenarına oturdu oturacak derken kenarından düşecek oldu devrildi aşağıya, ben kamerayı bıraktığım gibi atladım ve neyse ki yakaladım. Çok korktu ben de çok korktum. Ne yapacağını bilemedi. Sarıldım oğluşuma sakinleştirdim. Sonra oyuna devam :)

Afacan Deniz'den afacan pozlar :) Çoraplarımız çok fena o kısma bakmayınız :)


Bu da kitap kurdu Doğa :)

2 yorum:

  1. çoraplarda harika çok yakışmış tam afacan olmuş ,benim tv sehbamda aynısı tam konuşuyorduk bunun üzerine çıkar ve düşer diye,senin yazını okudum :)

    YanıtlaSil
  2. annannesi yesin onun pozlarını çokta güzel poz vermiş oğluşum elinide beline koymuş.doğacığımda da çok hanım canıım kuzularım çok değişti yarım yarım konuşuyorlar artık.çok tatlılar çoooook.gelmeye niyet ettim ama yine olmadı hava şartlarından dolayı.öpüyorum hepinizi.

    YanıtlaSil