3 Ocak 2012 Salı

Eşini Bul!

Daha önce de yazmıştım eşini bul oynuyoruz çocuklarla diye. İki tane farklı eşini bul oynumuz var. Birinde 78 kart var. Diğerinde de 30 küsür kart vardı sanırım. İkisini de çok seviyorlar. Önceden ben elime bir kart alıp bunun eşi nerdeee diye soruyordum. Doğa ve Deniz bulup elime veriyorlardı. Şimdi şu aşamaya geçtik. Anne daha sormadan eşler bulunup anneye veriliyor. Özellikle Doğa ustası oldu bu işin :) Deniz bi süre sonra sıkılıyor, ona başka bi oyun bulmamız lazım :) Doğa ise o 78 kartı kısa sürede eşleyip eşleyip elime veriyor. Bazen kendi oturuyor başına, bulup bulup kutusuna yerleştiriyor. Biz de hayran hayran seyrediyoruz :) Daha bi buçuk yaşında olmayan bir çocuk bu...

4 yorum:

  1. kızım sen bu çocukları üç yaşında mı okutucan.Maşallah çocuklarımıza gerçekten çok akıllılar.Dedesi de matematik öğretsin bari üç elma artı üç ermut kaç eder diye anneleri öyle öğrenmişti.

    YanıtlaSil
  2. Hiç niyetim yok valla erkenden okutmaya, ama niyetleri bozuk olabilir :):) sabah Doğa ABE diyordu. ABC çizecekmişim resim tahtasına :)

    YanıtlaSil
  3. I-NA-NIL-MAZ
    41 kere masallah.. ama tabii yine senin ilginle olmus bir sey bu Ozgulcum. Ben de bu yazini okuduktan sonra aldim eslestirme oyunumuzu elime ve Kaan'a gosterdim eslestirmeyi ama i-ih :) o daha cok sevdigi ve bildigi kartlari gosterip soyleme pesinde.. :)

    YanıtlaSil
  4. Olsun illaki eşini bulması gerekmiyor, nasıl hoşuna gidiyorsa öyle oynasın, illaki bişeyler öğrenecek o kartlardan :) Sen onun ilgisini ne çekiyorsa öyle yönlendir oyunu. Biz de ilk söylemeyle başladık :)

    YanıtlaSil