3 Aralık 2011 Cumartesi

Kuzey Ali, Defne ve Mert geldiler :)

Çook uzun zamandır görüşmek istiyorduk, nihayet geçtiğimiz Perşembe görüşebildik. Mine Teyze, Nariye yenge, Kuzey Ali, Ebru Teyze, Defne ve Mert bize geldiler. İlk saatler kimse kimseye dokunamadı tabii :) Herkesin çocuğu var, herkes anlayışlı, herkes çekine çekine yaklaşıyor :) Sonraları herkes birbirine ısındı neyse ki. Mineler erken kalkmak zorunda kaldılar, onlar gidene kadar aklıma gelmedi fotoğraf çekmek. Keşke beşini birlikte çekebilseydim.

Kuzey Ali çook tatlı olmuş. Herkese gülücükler atıyor. Maşallah, hiç yabancılaması yok, huysuzluğu yok, ağlaması çok az. Maşallah maşallah diyeyim tekrar. Çok sevimli ve cana yakın bi çocuk. İnşallah böyle devam eder. Giderken bizde kaşıklarını, önlüklerini ve diş kaşıyıcılarını bırakmışlar. Doğa ve Deniz'e soruyorum bu kaşık kimin diye. Cevap: Kuuu :):) Kuzey'inmiş :):):)

Defne ve Mert de çook tatlılar maşallah. İki maviş boncuk :) Nazarlar değmesin. Bir güzel yemek yiyorlar, valla şaştım kaldım. Bizimkilerin iştahı çok yok, keşke azcık iştahları olsaydı. Doğa ve Deniz, Defne ve Mert'i de çok sevdiler. Hala konuşuyoruz Defne ve Mert geldiler bize diye :)

Bu arada benim cadı kızım mama sandalyesini kimseciklere vermedi. Oğluşum da vermek istemedi ama mızırdanıp sonra verdi. Kızım oturtmadı resmen. Hatta Defne oturmuştu, kaldırıp Deniz'in sandalyesine koyduk. Birazcık ayıp ettik. Ama bu dönemlerde sahiplenme duygusunun gelişmesi gerekiyormuş. Bi yandan paylaşmayı teşvik ederken, bazı şeyleri bu Doğa'nın bu Deniz'in diye ayırmam iyi olmuş. Farkında olmadan sahiplenmeyi de öğrenmişler. Doğa mama sandalyesini, tabağını, önlüğünü, havlusunu, yastığını, sandalyesini, defterini Deniz'e bile vermez. O biçim :) Deniz de aynı şekilde, ama oğluşum biraz daha ılımlı gene de.

Bu arada şu an birlikte oynama yok. Birazcık daha büyüdüklerinde bir araya getirsek süper olacak :):) Aslında daha sık görüşebilsek çok güzel olurdu.

Bu fotoğrafı çekerken Defne uyuyordu..


Çocuklar kendi aleminde biz fotoğraf peşinde :)


Bizim lokumlar :) Kader ortakları :)


Defne'yi bi türlü gözleri açık yakalayamadım :( Bütün fotoğraflarda gözler kapalı çıkmış. Oysa ki maviş maviş gözleri var Defneciğin :)

2 yorum:

  1. Özgül'cüğüm bizim içinde çokkeyifliydi...Sende benim yerime kelebekleri öp...SEVGTİLERLE

    YanıtlaSil
  2. güzel oldu ama ara vermemek lazım unutmasınlar ,erken kalktık aklımız sizde kaldı ama ,önlüğümüz ve kaşığımızda tabi ,bizde bekleriz öpüyorum

    YanıtlaSil