23 Aralık 2011 Cuma

Kavgalar ve kelimeler

İşte başladık kavgalara..bugün sabahtan öğlene kadar iki kere kıyamet koptu. Birincisi bir oyuncağı paylaşamamaktan diğeri de bir kitabı paylaşamamaktan. zilyon tane oyuncağımız ve kitabımız var ama illaki o birinin istediğini öteki de isteyecek. Ağlaşmalar çekişmeler..Önce kimin elindeyse diğerine aldırtmıyorum. Onla Deniz oynuyodu diyorum, gel başka oyuncakla oynayalım diyorum. Yerse başka oyuncakla oynuyoruz, yemezse (ki genelde yemiyor artık) o zaman ağlayacaksın Doğa diyorum. Biraz ağlamasına izin veriyorum, anlasın ağlayarak bişey olmayacağını. Sonra hemen başka bişeye ilgisini çekmeye çalışıyorum. Ve susuyor ilgisini çeken bişey olduğu an. Aynı şeyler tam tersi durumda Deniz için de geçerli tabii.

Kelimelere gelince, her gün yeni kelimeler çıkıyor ağızlarından. Yazmışlar kafalara, bir anda çıkarıveriyorlar ortaya :) Dün çıkanlar;

İş (baba işe gittiii den kalmış)
Eş (eşini bul oyunundan)
Öbü (Özgül. annenin adı ne? Öbü :))
Ayde (Ayşe, Doğa'nın en yakın arkadaşı :) parmak kadar bir bebek :))
Ede (Ege abimiz :))
Tardan (kardanadam)
nan (yandııı..her akşam lambaları yaktığımızda yandııı deriz biz :) Deniz de artık naaan diyor :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder