29 Aralık 2011 Perşembe

Bi sohbet bi sohbet :)

Bu aralar pek bi sohbetiz :) Tek tek kucağıma alıyorum, sorular soruyorum, bi cevaplar bi cevaplar :) bayılıyorum dinlemeye :)
bazen kendiliğinden çıkıveriyor yeni bir kelime..sabah Deniz halka halka halka diyordu :) halka oyuncakları var, o da elinde..
sürekli bir taklit etme, sürekli söylemeye çalışma..muhteşem bir çaba var..
birileri onlarla konuşsun, kitap okusun, bişeyler göstersin, bayılıyorlar..
bütün günü çok az oyuncak oynayarak geçirdiğimiz oluyor..konuş konuş konuş..bazen kendi sesimden başım ağrıyor :)

en son çıkanlar:
bibis (bisiklet)
halka
tüü (tül)
hüt (süt)
aslında herşeyi söylüyorlar artık ama aklıma gelmiyor yazarken..ekliycem diyorum eklemeyi unutuyorum..

bu arada geçtiğimiz haftasonu anneanne ve dede geldiler, çok mutlu olduk. En son bayramda Antep'te görüşmüştük anneanne ve dede ile. Özlemişiz. Çocuklar hiç yadırgamadılar bu sefer. Anneanne sabahtan akşama kadar oynadı Doğa ve Deniz'le. Dede Deniz'le yastık savaşı yaptı :), Doğa ve Deniz'e resimler çizdi. Velhasıl kısacık 2 gün hemencik bitiverdi. Şimdi soruyorum dede nereye gitti diye. Cevap: İşe :):):) Bizim evden giden herkes işe gidiyor :):)





3 yorum:

  1. benim canlarııııım tatlı torunlarım iki günde olsa sizleri sevdim sevdim ama yine doyamadım.Akıllı bıdıklarım artık bizleri unutmuyorlar.Allah torunlarıma çocuklarıma yeni yılda sağlık mutluluk ve tüm isteklerinin gerçek olmasını diliyorum.hepizinizi sevgilerimle öpüyorum:):)

    YanıtlaSil
  2. resimler yine muhtesemmmm! Yemelik tam bu bocekler valla! Ozgul valla her seferinde imrenerek ve tututu masallah diyerek okuyorum yazdiklarini.. Erkenden konusacak bu bebeler valla..

    YanıtlaSil
  3. Konuşurlar inşallah :) Çok ümit vaad ediyorlar cidden :)

    YanıtlaSil