6 Aralık 2011 Salı

Denemeler

Kendi başlarına yeme denemelerine devam ediyoruz. Bugün gene yoğurt öğününde tabakları önlerine koyduk, kaşıkları verdik ellerine. Deniz çok çabalı maşallah. Doğa hiç istemedi kendi başına yemek. Bi sen bi ben, hadi bana mama ver, hadi bebeğe mama ver şeklinde kaşığı tutmasını zar zor sağladım. O da sadece iki kere. Zamanı mı değil yoksa zamanı geçtiğinden artık kendi yemek istemiyor mu? Ya da zamanla değişir mi? Görücez yaşayarak. Umarım geç kalmamışımdır.

Doğa biraz rahat bir çocuk. Öyle ay şunu yapayım bunu yapayım dertleri yok pek. Bişey getir dersin getirmez :), şunu toplayalım dersin toplamaz :). Çok görev adamı değil yani. Canı isterse yapar istemezse yapmaz. (artık kime çektiyse :) ?). O yüzden biraz uğraştıracak bizi hep :) Bişey de diyemiyorum, benden çok şey almış kendine. Hep annem ve kendim aklıma geliyor :)

Deniz tam bir görev adamı. Acayip de düzenli, bi değişik çocuk :) İstekli, hevesli, herşeye karşı. Ne yap desen yapar :) Doğa'ya söylersin Deniz koşup yapar, o derece yani :) Ateşşşşş gibi benim oğlum :) İnşallah Doğa'yı da o noktaya getirebilirim ama Doğacığım birazcık da asi :)

İkisi de güzel :) İki farklı çocuğu aynı zamanda tanımaya çalışmak ilginç bir deneyim :)

Yoğurt yerken çektiğim fotoğraflardan birkaçı..Birileri pek sıkılmış :), birileri de çok eğleniyor :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder