5 Aralık 2011 Pazartesi

A B C

Bu yeni nesil çocuklar bir acayipler. Doğa ve Deniz A ve B yi öğrendiler. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Aslında illa ki öğrensinler diye yaptığım bişey yok. Oyuncak masalarının üzerinde vardı, ben de bikaç kere gösterdim, öğrenebilirler mi diye merak ediyordum açıkçası. Çok küçükler çünkü. Her yerdeki A ve B leri gösteriyorlar artık. Dün giydiğim kazağın üzerindeki yazıdaki bütün A ları bulup gösterdi Deniz. Yandık dedim, bu gidişle 3 yaşında okumayı sökersiniz siz :)

Sanırım harfleri çok da göstermemek lazım. 5 yaşında okuma yazma toplama çıkarma öğrenmiş ve 6 yaşında doğrudan ikinci sınıfa başlamış bir insan olarak hayatta herşeyi erken yaptım. Girdiğim her ortamda, iş hayatı da dahil hep en küçük ben oldum. Dezavantajı yok bunun hatta avantajlı da bazı açılardan, ama gerek de yok. Herşey zamanında daha güzel :)

Annem derdi ki önüme getirip kitabı oku derdin, bi süre sonra öğretmek zorunda kaldım. Aynı şeyi şimdi benim bıdıklarım yapıyor. Kitabı alıp koyuyorlar önüme. Bu ilgi böyle devam ederse yandık diyorum :) Hadi şimdi dümdüz okumuyoruz, resimleri anlatıyoruz, ileride masalları okumaya başladık mı görücez ne olacağını..

Bu arada resim tahtası aldım ikisine de birer tane. Şu mıknatıslı olanlardan. Şiddetle tavsiye ederim. Ellerinden düşmüyor :) düdüt çiziyorlar, meev çiziyorlar, havhav çiziyorlar vs :) öyle diyorlar ne çizdiniz deyince :) benzemiyor tabii ki şimdilik ne havhava ne meeva ne düdüte :) bir ara foto çekip koyucam bloga da.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder