21 Aralık 2011 Çarşamba

Gene bir ilginç dönemdeyiz :)

Geçenlerde bi yazı yazmıştım Deniz'de değişik değişik davranışlar başladı, bebeklikten çıktı çocuklaşmaya başladı hareketler diye. Aynı durum dünden beri Doğa'da da başladı :) (aslında burda gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum). Bir inatlaşmalar, birbirlerinin elinden oyuncakları almalar, diretmeler, ağlamalar, ağlayınca istediğinin olacağını sanmalar, olmayınca gene ağlamalar...falan filan..

Bakalım neler göreceğiz 3 yaşa kadar :) hatta 4..sonrası daha iyiymiş okuduklarıma göre..

2 yorum:

  1. Son yazılarını okudukça gülmekten alamıyorum kendimi. Kuzucuklarım benim, büyüyorlarmış yahu. Daha neleeeer neler yapacaklar.Yerim onları ben.

    YanıtlaSil
  2. Valla ben de yaşarken çoğunlukla gülmekten alamıyorum kendimi :) Ama bazen de sinirlerim zıp zıp zıplıyor :) Yapacak bişey yok diyorum o zaman, başa gelen çekilir :) Ayyy sabır ne zor şey, nefes al ver al ver :)

    YanıtlaSil