6 Temmuz 2012 Cuma

Diyalog 11

Eve giren sineği bulmaya çalışıyorlar Cevher ile. Salondaki duvarın önüne geliyorlar.
Deniz: Cevher Teyze bak burda
Cevher: Orda yok ki
Deniz: İşte burda, bak işte burda
Cevher: Orda sinek yok Denizcim, o sinek değil
Deniz: Biz öyle sanduk (öyle sandık :))
Sen nerden biliyosun sanmak ne demek Allah'ım yaa..

Doğa: Anne gel bişey söyliycem
Anne: Söyle Doğacım
Doğa: Bişey söyliycem
Anne: Söyle işte Doğacım
Doğa Anne'yi çekiştirerek salona getirir, bebeklerini gösterir
Doğa: Elele tutuştular Anne
Anne güler :):) Bütün bebekleri elele tutuşturmuş koltuğun üstüne koymuş, babayı bekliyormuş hepsi :) Babanın gelme saatine 5-10 dk kala oluyor bu :)

Deniz'de 2 gündür uyumaya itirazlar var.
Deniz: Anne ben balkonda kalıcam, uyumıycam
Anne: Akşam oldu Deniz, şimdi bütün çocuklar anneler babalar teyzeler babaanneler anneanneler dedeler, herkes uyuyacak.
Deniz ağlar, "uyumıycam uyumıycam balkonda kalıcam ben".
Anne umursamaz, odaya gider, çünkü ağlamıyo aslında, şansını deniyo.
Deniz ağlamaya devam eder, bi taraftan bişeyler söyler.
Anne ne söylüyo bi gidip bakayım der.
Deniz: Anne geeel, su vey bana gımızı bardaktan (su ver bana kırmızı bardaktan)
Anne gider verir, bi şekilde odaya sokar, konuşa konuşa suyu içire içire sakinleştirir, pijamaları giydirir (anne giymeycem pijamalarımı :) eşliğinde) , yatağına yatırır.
Deniz: Anne balkona çıkalım
Anne: Ama şimdi aydede çıktı, herkes uyuyo. Sabah güneş çıksın, ha ha ha yapsın, günaydın desin, o zaman balkona çıkarız.
Deniz: Aydede çıkmasııın, güneş çıksıııın
Anne: Ama çıktı oğlum. Sırayla çıkar aydede ve güneş. Bi aydede çıkar, sonra aydede gider, güneş çıkar. Sonra güneş gider aydede çıkar. Sırayla çıkarlar. Şimdi aydedede sıra.
Deniz. Çıkmasın ama aydede, güneş çıksın
Anne: Tamam oğlum çıkmasın aydede
Deniz: Çıkmasın aydede
Anne: İyi uykular oğlum
Deniz: İyiki anne (iyi uykular anne)
Nasıl tatlıya bağladık anlamadım, aydede çıkmasın diye kabul ettiğimde oldu sanırım tatlıya bağlama :)
Ve bu gecenin sabahında, saat 5te Deniz uyanır, "Anne çıkar pijamalarımı şortumu giydir" :):)
Anne: "Daha güneş çıkmadı oğlum, çıkınca giydiricem şortunu" :):)
Nasıl unutmuyor ve uyku arasında nasıl düşünüyor bilmiyorum..

Anne: bana uçan bişey söyleyin
Deniz ve Doğa: Heepöö (helikopter), uçak, balon, sinek, arı, kelebek, kuş..bunları saydılar
Anne: köpek uçar mı?
Deniz Doğa: Uçmaaaz
Anne: Bana zıplayan bişey söyleyin
Doğa: Kuubağa (kurbağa)
Deniz: Doğa ve Deniz :):):)
Anne: eveet Doğa ve Deniz de zıplıyooo (güler güler güler)
Doğa: Mickey faye :):)
Anne: eveet Mickey de zıplıyooo (güler güler güler)

Anne: Kardeşler napılır? (soruya bak böyle soru mu olur? ama o an kardeş kavgası ile ilgili bi konu üzerindeydik :))
Doğa: Seviliiy :):):)
Anne: seviliiir, öpülüüür, sarılınıııır. Kardeşlere vurulur mu?
Doğa ve Deniz: Vurulmaaaz
Ama günde kaç kere birbirlerine vuruyorlar ya da itekliyorlar bilmiyorum. Daha çok Deniz yapıyor bu aralar..

Deniz yapboz yapıyor, yaparken kafasını sallayıp
Deniz: "hı hı bu buranın, bu buranın" diyor bi yandan. Bi yandan da hiç de oranın olmayan bi parçayı sokmaya çalışıyor :):) Ölüyorum gülmekten, öyle emin ki..
Anne: O oranın mı oğlum, acaba oranınki başka bişey mi?
Deniz: hm hm buranın bu, evet buranın :):):)

Doğa dün şoka soktu beni. İki tane 20lik yapbozu almış, ikisine birden başlamış. Parçaları karışık yapbozların ve ikisini birden yapıyor. Resmen hangi parça nerenin hangi yapbozun biliyor.
Anne: Sen mi yapıyosun Doğa ikisini de?
Doğa: hı hı, ikisi biyden
Anne: Afferin benim akıllı kızıma :):):):)

2 yorum:

  1. gerçekten çocuklar öyle şaşırtıyolar ki her seferinde bizleri , o zekalarına , hafızalarına , hiçbirşeyi unutmamalarına hayran kalıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle..ve gün içinde bir sürü şey oluyor, gülmekten ölüyorum, şaşıp kalıyorum bu nasıl akıl etti bunu diye. Acayipler..iyiki evde kalmışım diyorum şu süreçte..bu tatlılıkları yaşamak lazım doyasıya..

      Sil