3 Temmuz 2012 Salı

Diyalog 10

Bugün dükkandan eve dönüyorum, çocuklar parka gitmişlerdi dönüşte beni aldılar dükkandan, eve gittik beraber. Eve giderken diyorum ki "Siz şimdi bıcı bıcınızı yapın yemeğinizi yiyin, ben gene dükkana gidicem, siz yemeğinizi bitirince gene gelicem eve". Doğa ve Deniz'den ses yok. Tekrarlıyorum aynı şeyi. Sonuna da "duydunuz mu?" ekliyorum. Doğa: "duymadım" :) Eve yaklaşıyoruz, gene benzer şeyler söylüyorum, sonuna da "tamam mı? oldu mu?" ekliyorum. Doğa: "olmadı" :) Yani anne gitmesin dükkana, sorun o :):)

Doğa şapka eldiven vs çekmecesini karıştırmaya bayılır. Mayosunu giydirtti önce, sonra beresini çıkardı,
"Kışın giyilir" dedi, ama gene de taktı kafasına. Sonra eldivenleri aldı eline "Bi de bunlar varmış" dedi :)

Cevher Teyze: Bakın uçak geçiyo.
Anne: uçak mı helikopter mi? (çünkü ses yakından, helikopter kesin)
Deniz: Bence hepöö :):) (fikir belirtmese olmaz :) hepö: helikopter) (tabii ki bildi oğluşum)

2 yorum:

  1. Hahahaha, çocuğum işine gelmeyen şeyleri duymaması gerektiğini erkenden öğrenmiş. Aferin ona:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kısmı biraz genetik sanırım (umarım öyle değildir demekten de geri alamıyorum kendimi:))..sağolsun Tuğçe Halası..

      Sil