2 Temmuz 2012 Pazartesi

Kırklareli'deydik

Geçen hafta Zonguldak'taydık, bu haftasonu da Kırklareli'de aldık soluğu :) Çocuklara da bize de ve eminim ki babaanne ve Hayyi Dede'ye de çok iyi geldi gidişimiz. 2 gün zırt diye bitti gene..şu haftasonları da olmasa napardık bilmiyorum..buna da şükür değil mi?

Cuma akşamdan çıktık yola, çocukların uyku saatinde yoldaydık. Aslında tedirgindim, uykuları bölününce çok fena yapıyorlar insanı. Yol boyu uyudular sayılır. Varınca önce Doğa'yı aldım kucağıma. Çıkardım odamıza koydum, pişpişledim uyudu sorunsuz bi şekilde. Devo da Deniz'i getirdi. Deniz hafif uyanmış, ne dese beğenirsiniz? "bizim odamııııız" :) Babaanneye gidince aynı odada kalıyoruz hepi orası bizim odamız cidden de. Uyku arasında fark etti velet :) Onu da iki piş piş, uyudu Deniz de hemen. Ben gene şaştım kaldım tabii. Bi şükür bi şükür :):) Büyümüş benim çocuklarım, artık ufak haftasonu çılgınlıkları yapabiliriz sanki ;)

Cumartesi sabahın köründe kalktık, neredeyse bütün günü bahçede geçirdik. Fıskiyelerin altında sırılsıklam olduk :) Elma ağaçlarından düşen çürümüş elmalarla oynadık, birbirimize attık..ağaçtakiler daha bebiş olduğundan koparmadık (açıklama bu şekilde, büyüyünce toplayacağız onlar daha bebiş :)). Kumla oynadık, salıncaklara bindik. Şişme havuza soktuk çocukları. İçimiz de gitti tabii bi yandan, büyük havuz mu alsak ne dedik :)

Pazar günü de aynı şekilde geçti. Hep bahçedeydik gene. Sonuçta dolu dolu bir haftasonu oldu, herkes keyifliydi, eğlendik, konuştuk, görüştük..keşke hep atabilsek kendimizi bi yerlere..

Fıskiyelerin arasında koştururken..

Önce küçük havuza girdiler ama sığmadılar resmen..

Elmalarla oynarken..daldan düşmüş elmalarla..

Büyük havuza girerken..


2 yorum:

  1. süper çıkmışlar, büyüdüler çocuk oldular resmen. Eski resimlere bakınca inanamıyorum .

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar gerçekten, ne güzel oynamışlar,eğlenmişler. Artık 2 yaşında sayılırlar, şurada kaç gün kaldıki doğumgünlerine. Kocaman oldu kuzucuklar:)Yerim ben onları...

    YanıtlaSil