14 Temmuz 2012 Cumartesi

İyiki doğdunuuuuzzz :)

Doğa ve Deniz'in 2 yaş doğumgünlerini kutladık bugün. Aslında henüz erken ama herkese bu haftasonu uydu. Aile içinde ufak bir kutlama yaptık.

Zaman akıp gidiyor, 2 sene nasıl geçti hiç anlamadım. Hele bu ikinci sene sanki ilk seneden daha da hızlı geçti. Yürümeyi öğrendiler, konuşmayı öğrendiler, bebeklikten çıktılar çocuk oldular. Bir sürü şey yaşadık birlikte. Geriye bakıyorum, her günümüz ve anımız çoook çok güzeldi. Beni çok mutlu ettiler, şaşırttılar, heyecanlandırdılar, ne yalan söyliyim arada üzdüler :) ama çok çok az (maşallah). Hayatımdaki en güzel şey çocuklarım. Herşeyin ötesindeler..İyiki varlar..iyiki doğdular..

Dolu dolu 2 sene geçirdim çocuklarımla..doyasıya..öpe seve sarıla..yata yuvarlana oynaya..onlar uyudular ben onları seyrettim..oynadılar onları seyrettim..çizgi film seyrettiler ben onları seyrettim..hastasıyım..cidden..anne olmak böyle bişeymiş..hastası olmak, hayranı olmak, biraz psikopat olmak belki, ölesiye sevmek, bişey olacak diye aklı çıkmak, uyansalar diye sabırsızlıkla beklemek, yeseler diye gözünün içine bakmak..nasıl anlatılır bilmiyorum..geçen sene de yazmıştım..aşk bu...başka hiçbir şeye benzemeyen..

Onlarsız bir hayat düşünemiyorum..Şükrediyorum Allah'a..Daha nice nice nice güzel senelerimiz olsun birikte..sağlıkla..mutlulukla..

Denizim, canım oğlum, seni çok çok çok seviyorum..
Doğam, canım kızım, seni çok çok çok seviyorum..
Herşeyden çok..
Ölesiye...


Not: Fotoğrafları bi sonraki kayıtta paylaşıcam

1 yorum: