17 Temmuz 2012 Salı

Diyalog 14

Deniz ve Doğa Tigger'ı paylaşamaz.
Anne: Doğa sen Tigger'ı Deniz'e ver, ben sana Winnie alayım?
Doğa: ı-ıh. Tigger benim.
Anne: O zaman ben Deniz'e yeni Tigger alayım, Deniz'in de Tigger'ı olsun.
Doğa: Eski Tiggıyı Deniz'e veycem.
Anne: :):) çok uyanıksın Doğa hanıııım :) Eski Tigger senin, yeni Tigger Deniz'in..

Anne sabah mayışmaktadır çünkü gece Deniz bikaç kere ağlayarak uykusunu delik deşik etmiştir. Deniz annenin yanına gelir.
Deniz: Anne kalk, picamanı çıkaar, üstünü giy Anne
Deniz: Anne kalk, mama yedir
Anne: Cevher Teyzen versin mamanı oğlum, ben uyuycam
Deniz: Uyuma anne, mamamı yedir.
Anne Deniz'i öper.
Deniz: Öpme anne, mamamı yedir
Anne: :):):)
Anne kalkar üstünü değiştirir ve Deniz'e mama yedirir. Uyku kalır gene....

Anne ve Deniz annenin evim dergisine bakmaktadır. Deniz mangal görür dergide..
Deniz: Bu mısır arabası
Anne: :):) mısır arabası mı?
Deniz: Evet mısır arabası buu
Anne: Nerde gördün oğlum mısır arabasını?
Deniz: Hayyi Dede'de
Anne çakar mevzuuyu, Kırklareli'ye gittiğimizde mısır pişirmiştik mangalda..
Anne: mısır pişirmiştiiiik :)
Deniz: mısır pişirmiştik anne..
Anne: bu mangal oğlum, mangalda mısır pişirmiştik..

Her akşam olduğu gibi anne ninniyi açar, yatakların arasındaki koltuğa oturur. Yarım saati aşan bir sohbetten sonra anne patlamaktadır. Biraz daha sohbet, yüz bin kere farklı bardaklardan su içmeler, yüzbin kere parmaklardan ayaklardan öpmeler sonrası nihayet Deniz ve Doğa mayışır. Mayıştılar diye anne cep telefonunda oyun oynamaya başlar. Deniz annenin aşağı baktığını farkeder. (telefonu aşağıda tutuyorum anlamasınlar ve görmesinler diye)
Deniz: Anne sen napıyosun?
Anne: (şok içinde) Uyumanı bekliyorum oğlum (yalan dolan yalan dolan :):) kalkıp da bakacak ve durumu çakacak diye ödüm koptu)
Herşeyi nasıl da gözlemliyorlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder