2 Temmuz 2012 Pazartesi

Saçlar kesildi!!

Geçtiğimiz Cuma nihayet cesaret edip kuaföre götürebildim çocukları. Aslında hiç kestirmek istemiyordum, hem yabancılamaları olduğu için ağlayacaklarını ve hatta ortalığı yıkacaklarını düşünüyordum, hem de bebiş yüzler değişecek çocuk yüzler gelecek diye istemiyordum. Fakat havalar çok ısındı, saçlar ikisini de rahatsız etmeye başladı. Uykuları kaçırdı saçlar, o derece..

Bi önceki günden başladım, saçlarınızı kestireceğiz, çok uzadı, çok sıcak, kestirirsek şöyle olur böyle olur. Ertesi gün sabahtan gittik. Önce Doğa'yı aldım, girdim içeri. Tabii ki çocuk kuaförünü tercih ettik, ne de olsa içeride bi sürü oyuncak vs var, çocuklar rahatlasın ağlamasın diye..İçeri girdik önce bi koltuğa oturmak istemedi. Ben sarılarak koydum Doğa'yı, sarılmaya da devam ettim. Kuaför başladı kesmeye, 1 dk sonra sarılmayı bıraktık, elini tuttum, Cailou'yu açtık biraz ona baktı, sonra yap boz yaptık bi sürü. Sürekli konuştum bişeyler anlattım gösterdim. Ve hiç ağlamadan sesini bile çıkarmadan bitirdik kesimi. Şaştım kaldım :)

Sonra Deniz'i aldım, Deniz oturdu hemen koltuğa, onun da elini tuttum, biraz arabalarla oynadık biraz yapbozlara baktık, konuştuk, derken Deniz de hiç ağlamadan ve sesini bile çıkarmadan kestirdi saçlarını :)

Neyse ki sorunsuz bi şekilde kestirdik saçlarını. İyiki beklemişim diyorum.



Ve sonuç..mikemmel :):)


Bu arada komik ama sertifika aldık :) İlk saç kesimini başarıyla tamamlamıştır sertifikası. Uçlarına da kese içinde ilk saçlarını iliştirdiler..hatıra oldu, güzel oldu :)

İlgilenenler için not: Kuaför: Bal Kids Palladium

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder