5 Şubat 2012 Pazar

Ne güzellll bir Pazardı böyle :)

Bugün hava muhteşemdi İstanbul'da. O kadar karlı günden sonra özlemişiz güneşin yüzünü :) Hemmmen attık kendimizi dışarı :) Öğlen uyku vaktinde çıktığımızdan Doğa arabada sızdı. Doğa'yı beklerken sahile inelim dedik. Baba arabada beklerken ben oğluşumla (ve Şehnaz ile) biraz yürüdüm sahilde.


Sonra arabaya döndük. Doğa da uyandı. Hep beraber caddeye gittik. Yemek yedik. Kızım uykudan uyandı saçlar dağınık :) Oğlumun her daim saçlar dağınık :) dayısı kılıklı benim oğlum :)



Yemekten sonra da yürüyüş yürüyüş yürüyüş. Ayaklarıma kara sular inmiş. Deniz uyurken Doğa ile birazcık yürüdük.


Yürüyüşten sonra eve dönerken Deniz hala uyuyordu. Deniz uyurken pazara gidip alışveriş yaptık. Doğa ve Şehnaz arabada kitap okudular (evet o bir kitap kurdu :)). Pazardan dönüşte de Hale ve Güran'a uğradık. Bade'mizi gördük :) Miniş miniş bir melek :) Bu kadar küçüklerdi demek diyorum, sadece ve sadece 1,5 yıl geçti halbuki. Tuna Abi ile oynadılar biraz. Aslında Deniz'de çok yabancılama oldu. Gidene kadar hep mızmızlandı. Elimizi tutup ayakkabılarının oraya götürdü, yani gidelim götürün beni diyor. Paltosunu kimseciklere vermedi, sanki birileri alıp gidecek :) Doğa daha rahattı. Belki de uyku sonrası olduğundan ısınamadı bi türlü ortama Deniz. Bilmiyorum..

Ve ordan oraya savrula savrula akşamı ettik.

3 yorum:

  1. Bizde sahildeydik maltepe sahil ama ortalarda buluşurduk belkide tühhh.Sorma ya bizde 12 de bir çıktık akşam 19 da eve geldik bir baktık elektrikler gitmiş ,keşke gelmeseydik dedik .Mum yaktık ama kuzey tırttı biraz loş ışıktan sıkıldı neyseki geldi hemen

    YanıtlaSil
  2. ayyy yazilar birikmis artik cok tatlisiniz demekten biktim ama dayanamiyorum ikiniz de cok güzelsiniz anneli kizli. Oglusum da cok tatli o ayri. Ayyy görüselim artik yaaa

    YanıtlaSil
  3. Ya Derya inan fırsat kolluyorum, çok istiyorum Bursa'ya gelmeyi..az önce hava durumuna baktım gene kar geliyor çarşambadan sonra bursaya..perşembe de istanbula..uyuz oldum..ama mutlaka gelicez biz..fırsatı yakaladığım an alo geliyoz diycem :)

    YanıtlaSil