16 Şubat 2012 Perşembe

Deniz, the akıllı bıdık :)

Oğlumda bir haftadır acayip bir gelişme var, şoka sokuyor beni :) Önce şarkıları ezberlemekle başladı. "Karga karga gak dedi" yi yazmıştım önceki kayıtlarda. Bi farkettim ki çoğu şarkıyı tekerlemeyi yazmış kafaya. "Çan çan çikolata" yı öğrenmiş. "Ali Baba'nın Çiftliği" ni öğrenmiş. "Kutu kutu pense" yi öğrenmiş. Daha neler biliyo bilmiyorum. Söyledikçe keşfediyorum :) Ben söylerken katılıyor, söylemeyi durdurduğumda Deniz devam ediyor. Tabii kelimeler bütün halde değil. Çan çan: çaaa çaa çikolata: çüü gitti: giii gibi...

Bugün de ilk defa cümle kurdu kendi kendine :) İlk üç cümlesi şöyle:

Baba iş giii (baba işe gitti)
De kaka yaaa (Deniz kaka yaptı)
Anne bii çaaa (Anne bilgisayarda çalışıyo)

Bakalım daha neler çıkacak :) Heyecanla bekliyorum :)

1 yorum: