12 Şubat 2012 Pazar

Bisikletlerimiz :)

Geçenlerde Deniz'le bi diyaloğumuzu yazmıştım. Bisikletin var mı oğlum, yöh şeklinde. Ayça Hala bisikletimizin olmamasına dayanamamış ve Deniz ve Doğa'ya çok güzel iki bisiklet almış :):) bir heyecanlandık bisiklet gelince, Doğa bisikleti monte edene kadar ağladı, stres içinde monte ettim, sonra da bütün gün üzerinden inmedi :) Deniz'inkini monte ettiğim zaman Deniz de aynı şekilde :) (ağlama kısmı hariç tabii, oğlum sakin sakin izledi monte ederken hatta yardım etti bana, aletleri tuttu, getirdi, götürdü, çıraklık yaptı :))

Baktım ki evde bisikleti sürmenin sonu yok, dar alanda kendimizi yorup duruyoruz ve çocuklar da inmek bilmiyor, kaldırdım üst kata. Sadece dışarıda binicez bisikletlerimize dedim çocuklara da. İtiraz yok, kabullendiler hemen :) Çook akıllı benim bıdıklarım :)

Haftasonu da hava soğuk olduğundan bisikletleri Palladium'da sürdük :) Babaanne ve Tuğçe Hala da haftasonu bizleydi. Pazar günü de Ayça Hala'ya kahvaltıya gittik. Çok güzel geçti haftasonumuz :)

Buradan bir kere daha Ayça Hala'ya çok çok teşekkürler :) Doğa ve Deniz çok mutlu oldu :)



6 yorum:

  1. bisikletlere bayıldım sizde çok tatlısınız

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel çıkmış resimler. İkinci resimde Doğa Hanım kolunu dayamış ne düşünüyor ciddiyetle acaba, merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de farkettim, ne düşünüyo bu kadar anlamadım :) Anne yoktu yanlarında acaba anne nerde diye mi düşünüyo ;) ya da öff bunlar da amma resim çektiler sıkıldım mı diyo :)

      Sil
  3. Cok yakismis kuzular bisikletlereee :) soylemedi deme yakinda scooter da isteyecekler kaan basladi bile hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık scooterı da anneanne ve babaanne alır he he :):) bi süre bisikletle idare etsinler zaten daha tadına doyamadık, havalar bi güzelleşsin ver elini sahil :)

      Sil
  4. cok güzel hersey cifter cifter hediye olmasi icacici, halaya da tesekkür ederiz cok seviyor yegenlerini.
    Canlarim cok akillilar israr yok aferin onlara, hepinizi cok öpüyorum

    YanıtlaSil