17 Şubat 2012 Cuma

Eğlence 4

Bugün de palyaço yapıştırdı Doğa ve Deniz. Soldaki Doğa'nın palyaçosu. Şehnaz ile birlikte yaptığından gördüğünüz üzere gayet müdahele edilmiş. Onu gözden kaçırdım maalesef. Sağdaki Deniz'inki. anne ile yaptığından gayet müdahele edilmemiş :) Kendisi yapıştırdı, sadece şapkayı neeye yapıştırıcaz saçı nereye yapıştırıcaz diye sorarak yönlendirdim biraz. Başka müdahele yok.

Anne de biraz zor şekil seçmiş canım..


Bir gruplama oyunu: Fındıklar bir tarafa, deniz kabukları bir tarafa..



Gruplama oyunu bitince fındıklar ve kabukları tek kaba koyup arasına minicik arabaları sakladık. Doğa ve Deniz karıştıra karıştıra arabaları buldular içinden. Buldukları an Anne şarkı söyledi, Doğa ve Deniz alkışladı ya da dans etti :) Bi mutlu oluyorlar ki bulunca..tekrar tekrar oynadık saklamaca oyununu..

2 yorum:

  1. Doğanın oturma stili aynı özlem ,küçükken oda böyle otururdu.Hatta bende heves eder otururdum ama ayaklarım uyuşurdu,çok benziyoruz teyzeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu nasıl gözlemledin yahu :) ben hatırlamıyorum bile :) ben de ablama benzetiyorum genelde :) ama halaya da benzeten var..huy da anne daha çok..

      Sil