23 Şubat 2012 Perşembe

Animal Planet ve sayılar

Yeni keşfimiz Animal Planet dergisi. Bi dolu hayvan var içinde, tam bize göre :) geçen ayki sayısında cins cins kedilerin kartlarını vermişti. Bu ayki sayısında cins cins köpeklerin kartlarını verdi. Şimdi iki kartı karıştırıyorum, Doğa mev hev diye diye kedilerle köpekleri grupluyor. Cinslerini söylesem de akılda tutması çok zor, gene de söylüyorum tabii. Öğrenmeleri çok da şart değil. Ben de bu vakte kadar bilmiyordum :) çocuklarla benim de bilgim artıyor resmen :)

Deniz'im 6'ya kadar sayıyor. Saydığı yetmiyormuş gibi saydığı sayıları gördüğünde okuyabiliyor. En çok 4ü seviyor nedense :) bii iii üçü dööt beş aatı :)

Doğa da 5e kadar sayıyor lakin şu şekilde: bii iki bii iki beş :):) 3 ve 4ü kaydadeğer bulmamış :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder