16 Şubat 2012 Perşembe

Bu nasıl hastalıktır!

Doğa ve Deniz değil bu sefer Anne hasta oldu. Bir gece mide ağrısı, mide bulantısı, karın ağrısı, baş ağrısı hepsi bir arada tuttu. Sabahı zor ettim. Sabah acile gittik Devo ile. Virütikmiş. Bu aralar çok yaygınmış. Nereden kaptığımı anlamadım. Dışarıda çoğu yere dokunmayan bi insanım. Bi şekilde oldu. Velhasıl 2 gün mide ağrısı ile kıvrandım. İshal bir yandan. Bir yandan ateş ve de halsizlik. Serum yedim, ilaçlar şuruplar içtim geçmedi. Doktor daha fazla ilaç yüklenemeyiz dedi, çekeceksiniz 1-2 güne geçer dedi. Neyse 2 gün çektim. Bugün daha iyiyim. Ama çok fazla hareket edince (çocuklarla oynarken) mide bulantısı geliyor gene. Ne biçim virüsmüş anlamadım.

Tek korkum çocuklara bulaşmaması. 2 gün uzak durdum hiç oynayamadım. Bugün oynadım birazcık. Ellerimi sürekli yıkıyorum. Umarım bulaşmaz minnoşlarıma, yoksa ayvayı yedik...

4 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım , acil şifalar versin allah.çocuklarla hasta olmakta zor ,anneysen hep güçlü kuvvetli olmak zorundasın malesef.kendine çook çok iyi bak

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol Elifcim. İlk gün çok fena ağrılarım vardı ona rağmen Deniz Anneee diye ağlayınca ben uyutmak zorunda kaldım. Ağrı içinde çocuk sallamak..neyse ki geçti sayılır..

    YanıtlaSil