22 Ağustos 2012 Çarşamba

İnciler

Cevher'le birlikte resim yapıyorlar;
Deniz: Cevher buna sap deniyo (çiçek yapmışlar, öğretiyo Cevher'e :))

Cevher resim yapmayı pek beceremez, Allah bilir ne yaptıysa Doğa bişeye benzetememiş :)
Doğa: Cevher bu neye benzedi?
Cevher ve Anne: :D:D:D

Kırklareli'de bahçede salıncaktalar.
Anne: Baba salıncakları yamuk bağlamış
Deniz: Bu ne biçim baba?
Anne: :D:D

Kırklareli'den döndük, iş günü baba işe gitti. Anne babaya telefon açıyor.
Deniz:  Anne bu ne biçim babayı arama
Anne: :D:D:D (benle ilgilen telefonu bırak demek istiyor aslında)

Anne işle ilgili bi sıkıntı yaşadı, üzüldü biraz.
Anne: Ben bugün biraz üzüldüm.
Doğa: Üzülme Anne, ben seni öpeyim.
Anne unuttu gitti işi gücü o noktada :)

Anne: Siz kavga edince ben çok üzülüyorum, ağlamak istiyorum o zaman
Doğa: Ağlama sen Anne, ben seni çok seviyoyum.
Anne: :D:D Ben de seni çok seviyoyum Doğacımmm :)

Paşa ile Ayça Hala kavgasındalar. Doğa çıkıyor Ayça Hala'nın kucağına, Paşa atlıyor anında Ayça Hala'ya.
Anne: Ayça Hala'yı Paşa'ya verir misin Doğacım?
Doğa: Veymem!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder