7 Ağustos 2012 Salı

Diyalog 15

2 yaşında 2 afacandan pes dedirten cümleler :)

Pamuk kedimizi saklama oynuyoruz, ben saklıyorum, Doğa ve Deniz buluyor, kedi miyavlıyor, kedinin sesine doğru koşup bulmaya çalışıyorlar. Birinde çocukların odasındaki Fransız balkonunun önüne koydum. Deniz buldu Pamuk'u ve "Oralar pis Pamuk" dedi :)

Doğa: Ben kedileri çok severim
Anne: Ben de seni çok severim minnoşum :)

Anne Deniz'i uyutmaya çalışır, Deniz kendi uyumak ister.
Anne: Eğer şimdi uyumazsan alıp sallamaya başlıycam seni
Deniz: Ben uyudum zaten (gözler açık bana bakarak söylüyor bunu, dalga geçer gibi :)) (zaten mi?)

Deniz: Doğa gel koşalım.
Deniz: Doğa gel uyuyalım.
Deniz: Doğa gel oynayalım.

Deniz: İşte benim kardeşimmm (der ve bi makas alır Doğa'dan)
Doğa: İşte benim kardeşimmm (der ve bi makas alır Deniz'den)
Sonra sarılırlar, anne erir biter, işte benim canlarım der o da sarılır. Sevgi manyağıyız..

Deniz ve Doğa'yı geçen haftadan beri bir akşam anne bir akşam baba uyutuyor. İlk akşam çok tepkiliydi Deniz, 15-20 dk ağladı. Sabrettik. Kapının önünde oturup dinledim. "Anne gelsin" ler hiç bitmeyecek gibiydi sanki. Neyse ikinci akşam 5 dk ağladı. Artık kabullendi. Gene de şansını denemiş dün akşam:
Deniz: Baba bu koltuğa anne otursun, ne dersin?
Baba: Bu akşam baba otursun, yarın akşam anne oturur (yemezler Denizcim;))

Deniz: Anne sohbet edelim mi?

Deniz: Deniz de buraya yatsın ne dersin Anne? (bu ne dersinlerin hastasıyım :))

Doğa: Kapat bunu anne, çok ses yaptı anne (miyavlayan kedisi için söylüyor)

Deniz: Şurdan geçemedim, burdan geçebildim ancak (ancak mı?)

Deniz: Limonlu vitamini beğenmedim Anne
Doğa: Ben de beğenmedim (beğensen şaşardım)
Anne: Ama bunu içmek zorundayız. Yoksa büyüyemeyiz....falan filan falan filan..

Deniz anneye vurur bi tane, ama sert değil gerçekten.
Deniz: Anneye tekme attım.
Anne: Ama ben çok üzüldüm şimdi.
Deniz: Özüy dileyim Anne, bile bile oldu.
Anne: :):):)

Anne: Deniz kakanı bitir de alayım oğlum.
Deniz: Kakamı bitirdim zaten (bikaç gündür zaten'e takmış durumda bi de ne dersin'e)

Anladığınız üzere, çok geveze bir kızım yok, aksine çok geveze bir oğlum var. Doğa da konuşuyor ama gerekli olduğu sürece. Deniz bütün gün full sohbette :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder