2 Ağustos 2012 Perşembe

Kesme Yapıştırma

Epeydir yapmıyorduk kesme yapıştırma (dergilerden kesme nerdeyse her gün yapıyoruz o ayrı), Doğa ve Deniz elişi kağıtlarının bulunduğu çekmeceyi karıştırınca çıkarıp çizdim uğur böceğini. Sonra da arabaları..

Bunun bir faydası neyi nereye yapıştıracaklarını öğrenmeleri, diğer faydası da doğru yere yapıştırmaya çalışarak ellerin gelişmesi..her ne kadar henüz düzgün yapıştıramıyorlarsa da daha çoook minik bu eller :):)

Doğa'nın yapıştırmaları
Deniz'in yapıştırmaları 




3 yorum:

  1. Bence cok cok basarili aferin onlara

    YanıtlaSil
  2. merhaba Özgül, uzun süredir internetden çok uzaktım.ilk internet bulduğum yerde kuzulara baktım çok büyümüşler çok tatlı olmuşlar ben ankaradayım daha sonra zonguldak'a geçem bayramda ordayım inş. görüşürüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne güzel geziyosunuz valla :) Bayramda Zonguldak'ta olursak ararım. Öpüyorum çok. Defne ve Mert de çok tatlı olmuşlar, kocaman olmuşlar resmen..

      Sil