1 Mayıs 2012 Salı

Haftasonu

Dolu dolu bir haftasonu geçirdik gene. Cumartesi sabahtan çıktık evden. Moda'ya gittik. Kahvaltı ettik. Sonra parkta oynadık tabii ki. Ben de sallandım epeycene salıncaklarda. Bazen tek başıma, bazen Doğa'yla bazen Deniz'le. Moda'da epey gezdikten sonra, öğleden sonra riva'ya gittik. Yanında park olan bir balıkçıya. Yemek yedik, gene parkta oynadık. Çocuklar doydular parka :) Eve geldiğimizde akşam olmuştu, 7 saat dışarda kalmışız.

Pazar günü de sabah Palladium'a gittik. Kahvaltı ettik, biraz alışveriş yaptık. Çocuklara kitaplar ve dergiler aldım. Kendime de ve Devo'ya da tabii. Kapalı yerlerde sıkılıyorlar çabucak. O yüzden 2 saat kadar kaldık. Çıkınca arabada eve dönerken uyudular (en sevdiğim şeylerden biri, uğraşmadan ikna etmeye çalışmadan löp diye uyumaları :)). Fırsat bu fırsat pazar alışverişimizi yaptık. Babaanne arabada bekledi. Pazardan çıkıp eve geldik birazcık dinlendik, pazardan yapboz aldım gene, onlarla oynadık. Sonra Çekmeköy'e gittik. Testi açılmış Çekmeköy'de. Kendi parkı da var. Çocuklulara tavsiye ederim. Gayet güzel ve yeterli bir park. Yemeğimizi yedik ve eve gene akşamı edip döndük.

Bu arada babaanne hep yanımızdaydı. Ayça Hala, Tuğçe Hala da yanımızdaydı. (İyiki varsınız, yoksa şu dönemi nasıl atlatırdım bilmiyorum. Aile gibisi yok...)




2 yorum:

  1. Sende iyiki doğurmuşsun be Özgül'üm. Sevmeye doyamıyorum ikisini de. Gözlüklü resim özellikle süper. Son resimde de siz çok güzelsiniz. Herşey çok daha güzel olacak. Atlatılmayacak birşey yok. Sen gönlünü ferah tut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de seni sevmeye doyamıyoruz, ayçem ayçem diye dolanıyoruz :):) ayrıca gece rüyalar görüp ayçem diye uyanıyoruz :)
      İnşallah herşey yoluna girer artık da ben de rahatlarım birazcık olsun..

      Sil