13 Mayıs 2012 Pazar

Benim Annem Güzel Annem

Tüm annelerin Anneler günü kutlu olsun diyerek başlıyım :) Biz nasıl kutladık? Dün akşam yeni bakıcımız benim annem güzel annem şarkısını söylüyordu. Akşam yataklarına yatırdım çocukları. Ortalarında oturuyorum her zamanki gibi. Deniz "benim annem, güzel annem, kollarına" dedi yatınca, öptüm öptüm öptüm :) Doğa da durur mu, o da "güzel annem, güzel annem" dedi :) Ben böyle kutlamış oldum bu seneki Anneler Günü'nü :) Bundan güzel hediye mi olur :) ?

Bugün yeni bakıcı başlayalı 1 hafta oldu. Ben bırakma taraftarı değildim ama Devo babanın ısrarı üzerine çocukları 1-2 saatliğine eve bırakalım dedik. Kapıdan çıkınca dinledim içeriyi, bi 10 dk boyunca ağladı Deniz. Bi yandan da anne baba gittiiii diyor. Sonunda dayanamadım açtım kapıyı. Aldım oğluşumla kızımı beraber dışarı çıktık. Yani yalnız bırakma işi yalan oldu. Napayım kıyamadım. Daha da ağlardı Deniz, biliyorum ben. Daha erken, kadına tam alışamadılar. İnsanların çocukları nasıl hemen alışıyor bilmiyorum. Doğduklarından beri yanlarında olmamın br dezavantajı mı bu bilmem. Neyse zamanla alışacaklar umarım.

Çocukları aldıktan sonra Palladium'a gittik. Girişte arabadayken annem sordu nereye geldik biz yaa diye. Deniz: otoparkaaa dedi :) yazmış kafaya çıktı gene bir anda :) biz gülünce Doğa da otoparka otoparka demeye başladı. Palladium'da muz istediler, yemek saati olduğundan vermek istemedim. Atma numarası yapıp kuşlara verdim dedim. Deniz dudaklarını büküp "anne muzu kuşa veydiiii" dedi, ağlamaklı oldu :) Aldık muzu yerinden aa kuşlar muzu geri verdi bize diye ikinci bi yalan attık mecbur :) yemek saati de yalan oldu böylece :)

Bu arada ablamlar ve annemler bizdeydi geçtiğimiz hafta. Ablam bu sabah geri döndü. Annemler de yarın akşam Antep'e uçuyorlar. Orkuncuğumun nihayet askerliği bitiyor. Çarşamba günü çıkıyor. Allah'a şükürler olsun sağsalim çıkacak inşallah. İki günümüz kaldı, heyecanla bekliyoruz. Bi gelsin, kapıdan girince bi sarılcam bi sarılcam sanki bi daha bırakmıycam....çok özledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder