29 Mayıs 2012 Salı

Babaanne ve Hayyi Dede'ye gittik

haftasonu attık kendimizi Kırklareli'ye. Hayyi Dede'nin paakına (parkına). Dede Doğa ve Deniz'e resmen park yapmış bahçenin bi köşesinde :) Salıncakları var, kumları var. Şansımıza ilk gün çok güzeldi hava. Hep dışarıdaydılar, parkta :) Kum oynadılar, salıncağa bindiler, bahçede dolandılar, eyik (erik) topladılar..derken vakit hemencik geçiverdi. İkinci gün hava bozuktu, öğlene kadar eve tıkalı kaldık. Çocuklar çıkmak istedi ama hava da soğuktu çıkaramadık. Tam gitmeyey akın açtı güneş, birazcık daha bahçede vakit geçirdiler. Güzel bir haftasonu oldu ve fakat arada muzurluklar olmadı değil. Yemeklerde problem yaşadık, yemek yedirmek olay oldu her öğün. Doğa iki gün boyu nerdeyse hiçbişey yemedi diyebilirim. Deniz gene normale yakın yedi. Eve döndük, akşam yemeklerini koydum önlerine sanki hiçbişey olmamış ve iki gün muzurluk yapmamış gibi herşey normale döndü ve adam gibi yedi Doğa yemeğini. Nedir anlamadım. Evdeki kalabalıktan ve şımarmaktan mı oldu, herkesin üstelemesinden mi oldu, hava değişikliğinden mi oldu, neyden oldu bilmiyorum. Bi dahaki gidişimize de aynı şey olacak mı bakıp göreceğiz..

Atletliler :)

Parkımız :)


Üç silahşörler :) Çok hummalı bi çalışma söz konusu burda..


Bu arada Devo ve ben de bahçedeki çimleri kestik. Bize de spor oldu :)


 Her fırsatta bindim salıncağa :)


Anne kaldır beni :)

O bi küçük hanfendi :) Favorilerimden bu foto..


Vesikalık..


Gene niye sıkmış dişlerini bilmiyorum :)


Bu arada bahçede bir yavru kedi bulduk. Çok sevdi Doğa kediyi miyavladı durdu :) Fakat kedi oyuncaklarına kovalarına küreklerine saldırınca bütün oyuncaklarını bi kenara topladı :) Vermedi kediye :) Sonra Tiggerı ile kıı kıı diye kaçırtmaya çalıştı :):)

2 yorum:

  1. mrb özgülcüm ne zamandır yoktum zonguldak molası verdik,fotograflar ne güzel çıkmış,parkınızada bayıldım.Oralarda bizim de yani ruhilin babasının diyelim eski bir rum evleri var bahçeli ama giden gelen yok bakımsız ,zaten de kalınmıyor.Bizim oralara da çok benzettim ben çok beğenmiştim doğasını ve sahilini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeşillik var baya bizim oralar kadar olmasa da..keşke o rum evini restore ettirip arada gidip gelebilseniz, çok güzel olurdu..

      Sil