3 Mayıs 2012 Perşembe

Deniz'den inciler :)

Deniz öğlen yemeğini yer, mama sandalyesinden iner, ben Doğa'yı yedirirken mutfağa gider. Anne bi yandan dinler napıyo Deniz diye. Kavanozların olduğu dolabı açar. "İşte buldummm" der, Anne merak içindedir :) koşa koşa gelir nutellayı masanın üstüne koyar "Çu çuuuu" :):)

Deniz akşamları yatarken sürekli konuşur. Bi süre sonra Anne "Deniz sessiz ol, Anne uyuyacak Doğa uyuyacak" der. Deniz bu sefer sessiz konuşmaya başlar :) "Doğa uyuyo, Anne uyuyo, Denis sessis oool" :) kendi kendini uyarır benim oğlum :) Bu arada her gece Deniz uyumaya çalışırken ve konuşurken Anne konuşmalarına ölür biter :) Dün akşam "Bu ne biçim motoyy" dedi mesela (evin ordan sürekli motor geçiyor, apartmanda birinin motoru var). Bu akşam da "Ayça işte, Ayça yoook, Cem iştee, Ada okuul, Tüğçe okuul" diye sayıp duruyordu. Akşamları bazen aşağı aşağı diye tutturuyor ben de "Aşağı olmaz oğlum, herkes yatağında yatar, baba yatağında yatıyo, babaanne yatağında yatıyo.." vs vs diye anlatıyorum. Bi akşam yatmış "aşağı?" diye soruyor, kendi kendine de "ı-ıh" diye cevaplıyor. Ama bi 7-8 kere sorup cevapladı. aşağı ı-ıh, aşağı ı-ıh, aşağı ı-ıh....şansını mı denedi bilmiyorum :) Velhasıl Deniz'in uyku öncelerini bi kameraya almam lazım, bi sürü şey söylüyor ben dinledikçe bitiyorum :)

Bugün su pompasına basmasıyla ayaklarını suyun içinde bulması bir oldu. Şıp şıp oynadı suya çoraplarıyla basa basa. Bir derin nefes alıp kaçarak uzaklaştım :) Sonra da açıklamalar, "oğlum suyla öyle oynarsan hasta olursun, hasta olunca nasıl öksürürsün" Deniz: "öhö öhö". "Bi daha yapma olur mu oğlum, bi daha yaparsan kızıcam". Deniz: "hmm hmm". ama ben biliyorum tabii onun hmm hmmlarını...külahıma..

Doğacığım Deniz kadar uzun cümleler kurmuyor henüz, 2 kelimeliklerde şu anda. Bi süre sonra 4-5 kelimelilere geçer o da. Onun daha çok Tiggerla derdi var :) "Otuy Tigıy" "Kalk Tigıy" "Yat Tigıy" :) bi de Anneyle tabii :) Anne de bi nevi oyuncak sayılır di mi? Daha çok konuşmaya başlayınca onun da incilerini yazarım..

Bütün gün bi sürü bi sürü konuşuyorlar ve biz bitiyoruz konuşmalara :) ama akşam olunca hiçbişey kalmıyor kafamda.

Bu arada 9lu yapbozları patır patır yapıyor ikisi de. Doğa Deniz'e göre daha usta o konuda. Daha hızlı yapıyor, el becerisi çok iyi, kafa da tabii. 12li bir yapbozumuz var onu ikisi birlikte yapıyor ve ben de yardım ediyorum.

Başka da bi gelişme yok. Bir de bu aralar parka takmış durumdayız. Günde iki posta, bi sabah bi öğleden sonra parktayız :)

6 yorum:

  1. Ya bu yapbozlardan bizde istiyoruz ben nereye baktıysam en az 16 buluyorum. Bizim pazar dada yok. Baraj yolundaki pazardan mı aliyorsunozgul.?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim Küçükbakkalköy'de pazarımız. Pazar günleri kuruluyor. Ahşap puzzle, tanesi 2 TL :) Gelin bi pazar beraber gidelim :)

      Sil
  2. Ayça yer onu:), büyüdükçe daha fena oluyolar. Akıllı bıdıklarım benim.

    YanıtlaSil
  3. Özgülcüm o inciler hic bitmeyecek ve seni her zaman sasirtacak yeni seyler cikacak, cocuklari cok öperim seni de

    YanıtlaSil
  4. koptum koptum bu postu okuyunca canim benim ya kucuk adam.. onu ole fisir fisir konusurken canlandirdim gozumde her seferinde inanilmaz eglendiriyor beni. haziranda geldigimde kendisinden duymak istiyorum incileri lutfen. kaan da o anlayamadigimiz kendi lisaninda konusur durur seninkilerle hehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçünü biraraya getirmek isterim ben de :) Baya bi eğleniriz bu sefer, büyüdüler baya :):)

      Sil