25 Nisan 2012 Çarşamba

Kırklareli'deydik

23 Nisan tatilini fırsat bilip attık kendimizi babaanne ve Hayri Dede'nin evine :) Bir güzel 3 gün geçirdik ki sormayın gitsin. Çocuklar koca bahçede koşturdular, kumla oynadılar, epey bi eğlendiler. Parka parka deyip durdular. Hayri Dede'nin bahçesi park oldu onlar için :) Daha sık gideceğiz inşallah bundan sonra.

Pazar günü İğneada'ya da gittik. Yolda çok sorun çıkarmadılar. Giderken yol boyu uyudular, ben de uyudum :) Dönüşte Doğa sızar gibi oldu ama Deniz hiç uyumadı. Konuş babam konuş :) neyse ki bi buçuk saatlik bir yoldu. İğneada'da çok fazla bişey yok aslında. Balık yedik, bi çay bahçesinde oturduk sonra geri döndğk. .hava almış olduk, değişiklik oldu bize. Ayça Hala ve ailesi ve Tuğçe Hala da geldi bizle.

Pazartesi günü de 23 Nisan kutlamalarına katılalım dedik, ben ne kadar kutlamalar erken olur dediysem de herkes saat 10da başlar dediği için o saate bıraktık. 10 civarında gittik ki kutlamalar bitmiş. Kutlama adına bişey göremedi kuzular. Bi dahaki seneye kaçırmayacağız ama. Kutlamaları kaçırdığımızdan şehiriçinde biraz gezindik. İstasyon Caddesi denen yerde bi tur attık. Çocuklara balon aldık. Eve döndük. Pazartesi öğleden sonra çıktık yola ve gene yol boyu uyudular, Ataşehir'e geldiğimizde uyandılar, süper bir yolculuk oldu :)

Fotolar..




1 yorum:

  1. vallahi çok güzel bir üçgündü. Çünkü doya doya oynadım sevdim kuzularımı. Süper çıkmışlar resimlerde de.

    YanıtlaSil