4 Nisan 2012 Çarşamba

Bu bakıcı işi ne zor

Napacağımı bilmiyorum şu anda. Gelen kız güzel oynuyor çocuklarla ama sadece oynuyor. Kitap okuyayım, resim yapayım, bişeyler öğreteyim derdi yok hiç. 2. haftası olmasına rağmen çocukların kitaplarından sadece 2 tanesini okudu. Yani yetersiz buluyorum açıkçası. Ne katabilecek çocuklara sorusu var kafamda. Öte yandan köyde büyümüş olmanın verdiği senli benli konuşmalar, rahatlıklar, cevap vermeler var. Belki kötü niyetten değil fazla samimiyetten (benim açımdan değil de onun kendi açısından fazla bir samimiyet var), ya da açık olmaktan bilmiyorum. Onun dışında bir de beni düşündüren çok yavaş hareket ediyor olması. Beni görseniz evde dört dönüyorum herşeyi yetiştirmek için. 5 dkda kahvaltımı yapıyorum yemeğimi yiyorum, yarım saatte 4 tencere yemek koyuyorum, bi yandan oynarken elim bi yandan oynamadıkları oyuncakları topluyor ve kafam ve gözüm sürekli çocuklarda. Ama kız öyle değil o kalkana kadar ben kalkıp herşeyi halletmiş oluyorum. Dün Doğa uhu dedi, yani yapıştırmak istiyor bişeyleri. Ne dese beğenirsiniz uhu taaa orda Doğa. Ben de teyzesi kalkıp alsın Doğa yapıştırma yapmak istiyor dedim. Kalktı aldı da yapıştırma yaptılar. Tezgahın üstü hep bulaşık dolu, ben bi iş yaparken anında yapıp anında çıkan bulaşığı koyuyorum makinaya birikme olmuyr hiç. Çocuklar ya etrafımda oluyor ya da bi şekilde oyun oynuyorum iş yaparken bile. Çocukların bulaşığını dahi ben yıkadım dün hatta kızın bulaşıklarını bile. Yani yavaşlığı öldürdü beni. Dün her yerim ağrıyordu. Evdeki tüm işi yaptığım gibi çocukların işlerinde de çok fazla bir rahatlama yaşamadım. Yani yetişebilecekmiş gibi durmuyor.

Tek iyi tarafı çocuklar onu sevdiler. Ama bu bir kriter mi? sonraki gelecek olanı sevmezler mi diye soruyorum kendime. Çocuklara yaklaşmasını bilen biri olursa illaki severler. Çocukları kandırmak çok zor değil. İki oyun iki parka gidince hemencik seviyorlar aslında.

Napayım şimdi ben?
Ajanstan yeni bi eleman mı isteyeyim?
Daha önce özelliklerini çok beğendiğim ama babası vefat eden kişi ile mesajlaştım hala çalışmaya başlamamış. Bir süre daha başlayamayacakmış. Beklesem mi bilmiyorum. Ne kadar süreceğini sormam gerekiyor.
Offfffffffff

8 yorum:

  1. kim evin hanımı kim yardımcı belli değil yani ,bakalım biz ne yapacağız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Bir de bu işleri yaparken çocuklarla da vakit geçiriyorum ben. Napayım şimdi Mine? aslında ne yapmam gerektiği açık di mi?

      Sil
    2. canim yolla gitsin cocuklar cocuk dilinden anlayan herkesi severler, simdiden sinirlerin yipranmis senin. Yipratma kendini yeni bir tane iste bence, babasi olen hazir degilse hicbir zaman hazir olmaz...

      Sil
  2. canım ya hakkaten ne zormuş , allah yardımcın olsun..yanlız olsan en azından sadece yorgunluk olcak , şimdi birde sinir olma durumu var::) ki oda sanırım daha çok yoruyor.inş . gönlüne göre , senin ve en önemliside çocukların sevebileceği birisi bulursun..çocuklarla sadece oyun oynaması değil önemli olan ,eğitimi ve onlara bişeyler katması çok daha önemli. onunla fazla vakit kaybetmeyin bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok yoruyor evet sinir olma durumu. Yani bakıcıyla mı uğraşayım çocuklarımla mı uğraşayım di mi? Ben sinirlenirsem çocuklara da yansıma ihtimali var. Eğitimi şart kesinlikle. Ben türlü türlü şeyler buluyorum sırf daha çok şey öğrensinler daha donanımlı olsunlar diye. Gelen insan da çaba göstermeli, oturmamalı vaktini iyi değerlendirmeli. Devrim de aynen senin dediğin gibi dedi vakit kaybetmeyelim yollayalım diye.

      Sil
  3. ahhhhhh ozgül benim sıkıntılarımı yazmışsın resmen ama bende sadece ve sadece çocuklarım çok sevdi ve onların gönlünü eğliyor diye bırakamıyorum. Yoksa inan bizdeki modelde ondan hiç farksız değil ... bizde aynı masaya oturuyoruz ben yiyorum nerdeyse masayı toplayacak oluyorum o hala çayını içiyor. bir odaya sadece birşey almaya gidiyor yolda önüne çıkan hiçbir şeyi yerden almıyor.daha bir sürü şey... inan bakıcı işi çokkkkk zor ve işe başlama işim netleşsin ona göre bir aksiyon alacam bende ozgül.... bu ara biraz daha bu kızla idare et ve eski bakıcına dön özgül bu özelliklerde birini bulman çok zor .bu ara bir araya gelsek bizim bu iki bakıcı ne yapar çok merak ediyorum. heralde onlar yer içer biz senle etraf toplarız :-)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski bakıcımla da farklı problemlerimiz vardı ona da dönmek istemiyorum pek. Sen de bir an önce aksiyon al Ebru. Hız bizim için çok önemli. Benimki de önüne çıkan bişeyi toplamıyor. İllaki söyliycen herşey de söylenmiyor. Neyse yollıycam ben.

      Sil
  4. Deryacım aynen öyle şimdiden sinir olmaya başladım, yollıycam o kesin. Babası vefat edenden cevap bekliyorum onun özellikleri çok çok iyiydi yoksa bu kadar önemsemem. Ajansla da görüşücem bi yandan da başka birini bulmaya çalışayım.

    YanıtlaSil