10 Mart 2012 Cumartesi

Bakıcı değişikliği hakkında

Bakıcımız ayrılalı bir haftayı geçti, henüz bir etkilenme gözlemlememekle beraber arada sordukları oluyor. O kadarı da normal. Genelde gece uykusu zamanında soruyorlar (bu gece sormadılar gerçi). Bu arada geçtiğimiz Pazar günü Zonguldak'a gittik. Devrim de bir hafta izin aldı. Çarşamba gnü döndük. Dönerdönmez ajanstan aradılar beğendiğimiz bakıcı eski yeri ile geri anlaşmış. Yuhh dedik geçtik. Başka görüşmeler yaptık. En son bugün bir gündüzlü bayan ile görüştük ve hiç aklımızda yokken kabul ettik. Nedenine gelince, lise eğitimini çocuk gelişimi üzerine yapmış, üniversite okumuş (iletişim fakültesinden mezun), anaokulu da işletmiş, konuşmaları çok düzgün, mantıklı, ve çocuk yetiştirme konusunda çok bilinçli, bilgili ve de tecrübeli. İlk yardım bilgisi var, araba kullanabiliyor, seyahat engeli yok yani tatile götürebileceğiz. Akşamları uzun kal dediğimizde kalacak. Haftasonu Pazar da gel dersek gelecek. Yani esnek çalışabiliyor. Velhasıl ücret bir gündüzlüye göre yüksek. Ama çocuklara çok şey katabileceğini düşündüğümden kabul ettim. Gördüğüm ve içime en çok sineni bugün görüştüğüm oldu. İnşallah iyi olur. Şu geçiş dönemini de atlatırız en zararsız şekilde. Açıkçası çok da etkilenmediler şimdilik ama ben fazla hassasım.

Bu arada bir haftadır baya bi koşturma içindeyim. İlk defa bilgisayarı açtım :) Yoruluyorum ama umrumda da değil. Çocuklar mutlu ben de mutluyum. Bir de ben uyuttuğmdan mı bilmiyorum geceleri daha huzurlular, daha uzun uyuyabiliyorlar. Yani bi değişimler var. Anne etkisi mi nedir bilmiyorum.

Tabii istekler bitmiyor. Anne anne anne anneeeeee....yandık bakıcıyı alıştırana kadar :):) eskisinde de anne anne'ler çoktu o da ayrı...

Öte yandan Deniz'in gene diş çıkarma dönemi başladı, iştahsızlık ve öğürmeler var. En büyük sıkıntım o. Yemek yedirmek tam bir dert :( Şimdilik ağrısı yok (sanırım).

Bizden şimdilik bu kadar..

4 yorum:

  1. ayy bu bakici milletine güven olmuyor, gece kalmayacak mi? hadi bakalim herseyde bir hayir vardir bosuna denmiyor.

    YanıtlaSil
  2. Yeni bir bakıcı bulmuş olmana sevindim özgülcüm.Umarım hemen alışır çocuklar da,özellikleri çok iyi değecek gibi.Zonguldak resimleri yokmu?

    YanıtlaSil