24 Mart 2012 Cumartesi

Bizden haberler

Hiçbişey yazamıyorum, çok yoğun geçiyor günler. Gelecek olan bakıcımızın babası vefat etti. Ben de gelip de doğrudüzgün ilgilenebilir mi şüphesinden başlatmak istemedim. Çocuklar üzüntüyü sevinci herşeyi hissediyor. Kaldı ki çok sabırlı olmak lazım, gülmek eğlenmek ilgilenmek lazım. O yüzden içim rahat etmedi açıkçası. Özelliklerini çok beğenmeme rağmen çok istemedim gelmesini. Bugün başka birisiyle görüştük. Eğitimi çok iyi değil ama iyi bir insana benziyor. Bu seferki yatılı. Çocuklar ağlamadı gördüklerinde, odalarına girip biraz araba sürdüler hatta. Gittikten sonra sevdin mi ablayı dedim Doğa'ya, hım hım dedi :) gelsin bizle oynasın mı dedim, hım hım dedi :) Deniz'e sordum ıı dedi, yani sevmemiş ama burdayken oynadı o da. Sıcakkanlı birine benziyor umarım yanılmam. Bu sefer de bir aksilik yaşamazsak Pazartesi günü başlayacak. Artık korkuyorum bakıcımız başlayacak demeye...

Oğluşumun boyu pek bi uzadı, doktor kontrolüne daha var o yüzden ne kadar uzadı bilmiyorum. Ama elektrik düğmesine uzandı ve yaktı lambayı şoka girdik :) Aslında izin vermeyeceğim bişeye itiraz etmedim heyecandan. Bu arada çok da hareketlendi, anneanne etkisi mi yoksa bu dönem böyle bi dönem mi bilmiyorum. Çılgınlar gibi koşturuyor, pat orda pat burda, yetişmek mümkün değil. Ama gene de pek çok çocuğa göre abartı bi durum yok. Herşeyi ama herşeyi söyleyebiliyor. Bugün her harfle başlayan kelimeler söyledim, sadece Rye Y diyor :) En son söylemeye çalıştığı ve taktığı kelimeler palyaço (bakkako diyor) ve ambulans (ambubu). Bir de nerede ve nasıl sorularına takmış durumda şu an :) Bir de leb demeden leblebiyi anlaması var ki öldürüyor bizi. Çıplak ayak görse çorap getirir, işten gelince babası ile odaya koşar gömleğini kirliye atar, terlik getirir falan filan. Geçen annemle konuşuren çarşaflar kirlenmiş yıkamaya atalım dedik koşup odadan çarşaf getirdi :) böyle ilginç şeyleri var oğlumun. Dinler ne anladıysa yapar :)

Kızım da pek büyüdü, boy Deniz kadar yok her zamanki gibi ama göbüş yaptı :) (maşallah). Doğa da bu aralar biz-siz e takmış durumda. Anlamaya çalışıyor sanırım, sürekli kullanmaya çalışıyor çünkü. Bir de hitaplar değişti, annemm, anneannem, dedem diyor :) eriyoruz bitiyoruz o an :) Doğa da her türlü kelimeyi söyleyebiliyor, bazen kafadan attığı da oluyor tabii :) Kendi kendine kitap okumayı oyunlar kurmayı seviyor. Kendi kendine anlatıyor bişeyler. Ona baktığımı görünce utanıp gülüyor :)

Bu aralar havalar güzelleşti her gün dışarıdayız. Çok iyi geliyor dışarıda olmak onlara.
Başka da bişey gelmiyor aklıma. Fotoğraf koyacağım ama önce gelişmeleri kayıt altına almak istedim. Bir ara vakit bulursam foto da koyucam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder