2 Mart 2012 Cuma

Bakıcı değişikliği 1. gün

Kısa geçiyorum:
- Gece uykuya geçerken 2 kere sordu oğluşm Heh diye. (Heh: Şehnaz). Ben de ikisinde de Şehnaz Şeyda'ya yardım etmeye gitti ya oğlum dedim. Anne burda, sen uyu ben bekliyorum burda dedim.
- Sabah da bir Doğa bir Deniz sordu. Gene aynı açıklama. Ve Anne evde, Baba evde, Babaanne evde, Dede evde dedim.

Başka da bi vukuat yok şimdilik. Uyku ve yeme düzenimiz aynı devam ediyor. Herhangi bir hırçınlık, huzursuzluk henüz yok.

Umarım böyle devam eder.

Bu arada yeni bakıcımızı seçtim ama haftaya başlatacağım. İnşallah doğru bir insandır.

2 yorum:

  1. hepiniz için hayırlısı olur inş.aynı evde yabancı kişi zor gerçekten alışmak..umarım gönlünüze göre olur herşey , çocuklar değişikliklere bizlerden daha kolay adapte oluyolar. onları çok ta kafana takma bence..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kolya gelsin canim cok zor eger yalnizsan bir hafta farkli ve yorucu gececek senin icin, kayinvalidenin yaninda olmasi iyi olmus, öptüm cocuklari yatili bakici olayi günden güne aklima giriyor benim de....

    YanıtlaSil