12 Mart 2012 Pazartesi

Zonguldak'taydık

Geçtiğimiz hafta Devo'nun da izin alması üzerine, uzun bir aradan sonra nihayet Zonguldak'a gidebildik. Yollarda adam boyu kar vardı, inanamadık. Çoook güzel 3-4 gün geçirdik. Bir gün Demirpark'ta dolandık. Bir gün hayvanat parkına gittik. İki kere dedenin muayenehanesine gittik. Çocuklar dede dede diye tutturdu çünkü :) Aslında hava güzel olsa çok daha fazla gezebilirdik ama epey soğuktu.

Bir valiz dolusu oyuncak götürdüğümden binbir çeşit oyun oynadık. Ama en çok hamur oynadık. Kitaplarımızı okuduk. Evde ne yapıyorsak o yani. Bir de en çok anneannenin camını sevdik. Minibüsler, otobüsler, kepçeler, gemiler, akşam olunca ışıklar, gelen geçen insanlar, öğrenciler, köpekler, kuşlar derken bol sohbet bol seyir oldu :) Bir de Deniz dedenin steteskopuna bayıldı. Taktı boynuna, pompaladı pompaladı. Öteki elinden de okudu güya tansiyonumuzu :) Kaç diyorum 2 diyor, şimdi kaç diyorum 4 diyor :) (Bu arada 10a kadar sayıyor Deniz, bii iki üş dööt be aatı yee see on, dokuz yok :))

Düzenimizde bir değişiklik olmadı, güzel güzel uyuduk, güzel güzel mamaları yedik. Zonguldak hepimize iyi geldi doğrusu :)




Aşağıdaki fotoğraflar favorilerim..bayılıyorlar hayvanlara..her türlüsüne..bu yaz hayvanat bahçesine bikaç kez gideriz herhalde biz :)




4 yorum:

  1. Çokkk güzel çıkmış fotoğraflar. Canlarım benim yaa

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı çıkmışlar ya, keşke biz de orada olabilseydik. Kuzucuklarım da büyürlermiş, yerim onlar ben.

    YanıtlaSil
  3. uzun süredir senden haber alamayınca merak ettim özgül geçende aradım galiba fark etmedin. öncelikle bu dönemi en az hasarla atlatıyor gibisin çok sevindim. gündüz bakıcı olayı ve özellikleri bence çok iyi belkide senin için çok daha güzel olacak.
    Zonguldaka gitmende çok güzel olmuş herkes mutlu olmuşdur. darısı bizim başımıza....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arama kaydı yok telefonda Ebrucum, arardım yoksa. Bu dönemi hasarsız atlattık ben de inanamıyorum. Demek ki bağlansalar da anne yanlarında olduğu için çok da fark etmiyormuş diyorum. Anne o kadar önemli ki. İyiki uzun süre çocuklarımızın yanında kaldık.

      Sil