18 Şubat 2013 Pazartesi

Portakal suyuuuu

Deniz meyvenin her türlüsüne bayılır. En çok sevdiğim yanlarından biri bu. Doğa pek sevmez ama oyunla yiyor bi şekilde. Portakal suyunu Deniz ne zamandır içiyordu zaten. Doğa daha yeni yeni içmeye başladı. Bi gün aklıma geldi "Doğa sen pütürleri yüzünden mi içmiyosun portakal suyunu?" diye sordum. Hmm hm dedi. İyiki aklıma gelmiş de sormuşum. Sonra süzdüm suyunu ve içmeye başladı çocuk.
Bu arada Deniz kendisi sıkmaya bayılıyor. Önce beraber sıkıyoruz portakalın suyunu sonra içiyoruz. Bir ara sıkarken de fotoğrafını çekmeliyim :)

2 yorum:

  1. Özgül, uzun süredir yazmayınca merak ettim açıkcası neyse sahalara döndün tekrar. Hoşgeldin...
    Özgül , çok ilginç çocukların dönemleri hep aynı gidiyor.Bizimkilerde içecekleri çok seviyorlar allaha şükür(doğal içecekler)Hergün portakal suyu sıkılır.Biz unutsak bile onlar unutmazlar.Sabah kahvaltısında mutlaka ıhlamur olur.
    Laptop artık onların oyuncağı oldu nerdeyse.Kendileri açıyor fişlerini takıyorlar.
    Hepsini bir arada görmek çok istiyorum aslında inş. taşınmadan yapacam bu işi bir hafta sonu...
    Hepsini benim yerime öp özgül...
    Sevgilerle....
    Büyük geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ellerine laptop hiç vermedim..laptopun başına beraber oturduk onda da 5-10 dkyı geçmedi yaptıklarımız. Notepad açıp anne baba yazıyoruz ya da onlar istedikleri harflere basıyorlar ya da ben şu harfe bas bakalım diyorum öğrensinler diye. Taraftar değilim çok fazla teknoloji ile içiçe olmalarına. Asosyal çocuklar yaratıyor teknoloji. Kendi kendilerine oynamalarını tercih ederim, ya da benle :) nasıl olsa okulda dibine vuracaklar bilgisayarın..
      Çocukların dönemleri aynı gidiyor çünkü aralarında sadece 40 gün var :):) belki o kadar bile değil :) Ben de buluşturmak isterim bakalım nolacak bir araya gelince :)

      Sil