19 Şubat 2013 Salı

İlk Sahne Sanatları Gösterimiz

İlk defa bir sahne sanatları etkinliğine katıldı Doğa ve Deniz. Mickey ve Miniie'nin gösterisine. Açıkçası ben pek yaşlarına uygun bulmadım. Çok fazla gürültülüydü. Ama kalabalığa karışmak, farklı şeyler görmek adına iyi oldu tabii ki.

Girerken bir insan kalabalığı. Bizimkiler yapıştılar ellerime. Perde açılasıya kadar bekledik. Orda Doğa rahattı, takmadı geleni geçeni. Deniz Anne giyelim içeyi deyip durdu. Neyse girdik sonunda, yerlerimizi bulup oturduk. Sandalyeler katlanan cinstendi ve çocuklar çok hafif kaldı tabii o sandalyelere göre. Sandalye katlanır gibi olunca doğa korktu biraz. Ben tutuyorum sandalyeni düşmezsin arkaya dedim, elini tuttum ve rahatladı tabi. Sonra gösteri başladı. Öğlen 12deydi gösteri. Mickey, Minnie, Gofy, Donald vs sahneye çıkınca heyecanlandılar. Şaşırdılar da aynı zamanda. Şaşkınlık içinde izlediler. Doğa ilk yarı alkış tutmaya başladı. Deniz'i ikinci yarıda ancak katabildim olayın içine. İkinci yarının yarısında uykuları geldi ve kalktık. Arabada uyudular.

Dediğim gibi çok gürültülü olduğundan çok tavsiye etmiyorum bizim yaş grubundaki çocuklar için. Şöyle bi 4 yaş civarına gelmeliler.

Dün yemek yedirirken gösteriden bahsediyorum.
Anne: Ne güzeldi değil mi? mickey de dans etmişti, minnie de dans etmişti.
Doğa: Hmm hmm..Koltuğum fırlamıştııııı
Anne: :):)
Kabus oldu çocuğuma o koltuklar :)

Çekebildiğim çok az fotodan birkaçı..içeri kamera sokmak yasaktı ama bir baktık ki herkes sokmuş. Biz gene kurallara uyan tipler olarak cep telefonu ile yetinmek zorunda kaldık.


Gösteri sonrasında arabada uyuyup uyandıktan sonra Özsüt'te supangle yerken..ikisi birden aynı koltuğa oturdular :) Bizim tercihimiz değildi yani, kendileri öyle tercih etti nedense :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder