11 Ağustos 2011 Perşembe

1 yaş sonrası neler yapabiliyoruz?

Deniz ve Doğa: Sürekli yürümek istiyoruz. Birileri elimizden tutsun bizi yürütsün. Bi yürümeye başlasak o noktada kopacak herşey :) Özgürlüğümüze kavuşacağız :)

Deniz: Ben bir erkek çocuk olarak elimden geleni yapıyorum. Mesela bugün babamın kumandalarını hedefledim. Annem bana onları hiç vermiyo. Hep istiyorum hep istiyorum. Bu kadar da yalvartılmaz ki bi insan. Neyse, ben önüme koyulan kocaman oyuncak sepeti engelini aştım ve kumandalara ulaştım bugün :):) Önce sepetin içine kafamı bi sarkıttım, sonra lüp diye içine bıraktım kendimi, nasıl kafa üstü düşmedim ben de bilmiyorum :) sonra sepetin diğer tarafından aynı şekilde yere lüp diye attım kendimi. Hahhaaay bi de ne göreyim, kumandaların dibindeyim :):) Ama annem gördü gene "hayır oğlum onlar babanın" saçmalıkları içinde bana zorla kumandaları yerine koydurttu :( Niye uğraştım ben ? Allam yarebbim yaaa..

Doğa: Bebeklerimi çok seviyorum. Onlarla konuşuyorum ben. Onlar da benle konuşuyo. Mesela onlara mama veriyorum, su veriyorum, hem de kendi mamamdan ve suyumdan. Annem hep teşvik ediyo. Mamamı paylaşmalıymışım, suyumu da. Sonra bebeklerim bana teşekkür ederim diyo :):) aslında annemin sesine benziyo hepsinin de sesi. Bu işte bi gariplik yok mu? bi an önce çözmem lazım :) Sonra bi de onları uyutuyorum ben, "eee eee eeee" diyorum. Uyuyolar. Ama hepsinin gözü açık. Bunu da çözmem lazım, nası oluyo be? :)

Deniz: Şahsen ben erkek olarak üzerime düşeni yapıyorum (her cümlemiz böyle başlayacak:)) Bugün mesela annemin çorap çekmecesini karıştırırken çekmeceyi bi itmişim, üff çok acıdı canım yandı, parmaklarım çekmeceye sıkıştı. Ama annem bi şeyler diyodu o sırada, sanki oğlum parmaklarııııın mı dedi en son ne? Ben anlayana kadar gitti parmaklar. Neyse çok azcık ağladım. Çünkü canım annem, biricik aşkım, hemencik koşup bütün parmaklarımı öptü, benle başka oyunlar oynadı, unutuverdim hemencik :) Annem öpsün yeter ki, ben gene gidip sıkıştırırım parmaklarımı :):)

Doğa: Annem bana diyo ki, "canıııım, bitanecik kızım, tatlı cadım benimmmm". Şimdi kızımı anladık canımı da anladık, cadı ne oluyo ki? Sonunda onu da anladım. Mesela dün ben oyun oynamak istememiştim. Annem de sürekli gel Doğacım gel Doğacım dedi. Sigortalarımı attırdı yaa, gelmiycem diyorrummm, Allam yarebbim. Bastım çığlığı, basmakla kalmadım çığlık ata ata emekleyerek terk ettim salonu. Annem arkamdan bakakaldı :):) epey de güldü. Ne var bunda gülünecek !? (İşte o an anladım cadının ne demek olduğunu :) Ama gerçekten çok tatlıyım yaaaa)

Doğa: Dün akşam babam geldi. Annem dedi ki hadi bi ayağa kalk kızım, baba da görsün. Canım babam, biricik aşkım, sen iste ben herşeyi yaparım dedim :) Önce kaldırdım popoyu, sonra dengemi sağlayıverip ellerimi bi bıraktım, bi ayağa kalktım. He he babam hayranlıkla beni seyretti :) Hastasıyım :)

Deniz ve Doğa: Annem bizi hiç rahat bırakmıyo. Hep bişeyler sormalar hep bişeyler anlatmalar. Buna da kafa derler di mi? Bi düş yakamızdan! Biz inanır mısınız bütün taşıtları, hayvanları, hareketleri, hayvanların seslerini, renkleri ve benzeri bilimum şeyi öğrendik şu yaşımızda! Yok efendim deve nerde, yok efendim hangisi mavi, yok efendim bebek napıyo. Akıl küpü olduk, durumumuz hiç iç açıcı değil. 5 yaşındaki halimizi düşünemiyoruz :)

Deniz ve Doğa: 1 ay önceden başladık iyiki doğdun Doğaaa, iyiki doğdun Denizzz. Evet, iyiki doğduk yaa, size de eğlence çıktı :) Anneannem bize mum üflemeyi öğretti. Şimdilik ikimiz de burnumuzla üflüyoruz :) Seneye daha sıkı çalışıcaz :) Anneannem de annem gibi, hayatta peşimizi bırakmaz :):)

Doğa: Bye bye yapmaya bayılıyorum. Ellerim de pek kibar :) Ben bye bye yapınca herkes de bana bayılıyo :) Ay çok şekerim canııım :) Geçen annem ve Şehnaz Teyze bizi gezdirirken annem bye bye yap dedi. Bye bye yaptım, yanımızdan geçen minibisteki herkes bana el salladı. Ay çok şekerim canııımm :)

Deniz: Şahsen ben bir erkek olarak üzerime düşeni yapıyorum :):):) Şimdilerde canavar sesine odaklanmış durumdayım. Bugün baya bi hırrrrr diye bağırdım. Muhteşem bi olay! Adam oldum galiba :)

Deniz: Artık baş parmağım ve işaret parmağımla ennnn incecik şeyleri bile alabiliyorum. Sonra şaşıp bakıyorum vaaay be nasıl da aldım diye. İnanır mısınız daha dün annemin saç telini buldum yerde, hemencik alıverdim iki parmağımla. Muhteşem bi olay! Allam herşey gitgide muhteşemleşiyor :)

Deniz ve Doğa: Mesela yemek mi yiyoruz. Bi yandan dökülenleri parmaklayıp sonra anneme uzatıyoruz. Madem biz yiyoruz annem de yesin di mi? Annem bi güzel parmaklarımızı yalıyo :) Muhteşem bi olay :)

Deniz ve Doğa: Annem bize maymunlarım demeye başladı. bu aralar bi kitap okuyo. Neymiş efendim 12-18 aylık çocuklar maymun gibilermiş. Herşeyi atarlarmış (ana biz de atıyoruz be), sesleri taklit ederlermiş (ana biz de taklit ediyoruz be), arada deli deli bağırırlarmış (ana biz de bağırıyoruz be) vs vs vs. Şimdi soruyorum neremiz maymuna benziyo? Allam yarebbim yaaa!

Velhasıl bunlardan başka çoook çok maceralarımız oluyor her gün. Çocuklarımla birlikte bu kadar uzun vakit birlikte olabildiğim için çok şanslı hissediyorum kendimi. En güzel yaşları bu yaşlar (Gerçi onların her yaşı bana güzel gelecek eminim:)). Doya doya kokluyorum, doya doya öpüyorum, doya doya oynuyorum. Canlarım benim..


4 yorum:

  1. oldurdun beni gulmekten Ozgulcum yaaa :) harikasin :) Bu arada, sen calismaya baslamadin mi?

    YanıtlaSil
  2. :):)
    ben başlamadım daha çalışmaya. Kendi işimi kurmaya çalışıyorum, prosedürler bitmiyor bir türlü. Unlu mamüller üzerine bir iş olacak. Detayları faceden atayım :)

    YanıtlaSil
  3. var ya icime dogdu! hayallerini gerceklestiren bir ornek olacaksin benim icin.. hobi shop'um icin ilham olursun bana Ozgulcum, yaz mutlaka!

    YanıtlaSil
  4. İnşallah gerçek olur. Tedirginlik var nasıl olacak diye ama denemem şarttı :)

    YanıtlaSil