17 Ocak 2011 Pazartesi

Uyku düzeni

Geçtiğimiz Cuma'dan beri uyku düzeni oturtmaya çalışıyoruz. Artık 6 aylık oldular sayılır. Önceden ne zaman isterlerse uyutuyorduk, ki bu iki bebekle nerdeyse sonsuz çevrime girmek demek :) birini uyut sonra ötekini uyut, bazen ikisini aynı anda uyut.. Şimdi 3 farklı saatimiz var gün içinde. Gündüz 11:00 ve 03:00te uyutuyoruz. Akşam da 18:00de. Şimdilik fena gitmiyor. Uyku saatlerine yaklaşırken ilk 3 gün biraz zorluk çektik, çok uykuları geldiğinden mızmızlanmaya başlıyorlardı. Kucağa alıp dolaştırıyorduk son yarım saat. Bugün ilk defa çok fazla mızmızlanmadılar. İnşallah alışıyorlardır.

Bugün Deniz 11:00deki uykusunda sadece yarım saat uyudu (Aslında Deniz'in tarzı bu, gündüz uykusu yok denecek kadar az. Yarım saatte nasıl dinleniyor anlamıyorum.). Ve ikinci uyku saatimize, yani 03:00e yaklaşırken Deniz'i araba koltuğuna alıp evin içinde sürmeye başladım. Sürerken çocuk sızdı araba koltuğunda :):) Epey bi güldük :):):) O derece yorulmuş yani :):) Ama gene uykusu yarım saati bile bulmadı, tam 22 dk uyudu beyefendi. Gece performansından beklentim yüksek :) inşallah düzgün uyur bu gece.

Doğa da Deniz'den çok farklı değil, o da olsa olsa toplamda 2 saat uyuyor gün içinde.
Hep oyun peşindeler daha şimdiden :) Gündüzleri haşatımız çıkıyor valla..

2 yorum:

  1. Uyku düzenimi şaka gibi Özgül, bizde düzen müzen yok paşalar ne zaman isterse o zaman uyuyorlar. Mert bey ve Defne hanım günde toplam 2 saat uyuyorlar. Doktora sordum gece uyuyorlar daha ne istiyorsun deyip beni sinir etti. Milletin çocuğu hem gece hem gündüz uyuyor bizimkiler ikiz demi daha çok uyumaları gerek. Düzen oturursa Özgül bilgilerini bekliyorum.
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Bizde de düzen yoktu, hala daha da oturtamadık, oturtmaya çalışıyoruz. Ben günzdüzleri uyanık olmalarına razıyım, geceleri güzel uyusunlar yeter :) seninkiler de gece uyuyorlarmış yat kalk dua et bence de doktorun dediği gibi :) (şimdi bana da sinir olucan :)) Ama geceleri iki bebek hakkaten çok çok zor oluyor. Biri uyanıyor sonra diğeri derken sabahı buluyorsun bazen hiç uyuyamadan. Bakalım oturtabilirsek seni de haberdar ederim. ama seninkiler daha ufak, bi 6 aylık olsunlar sonra denersin sen de.

    YanıtlaSil