26 Ocak 2011 Çarşamba

Babaanne geldi :)

Geçtiğimiz haftasonu Devocuğumun doğumgünüydü. Perşembe akşamı babaanneleri geldi. Uzun zamandır görememişti çocukları, çook özlemiş, iyiki geldi. Dedeleri rahatsız olduğundan gelemedi ama "ben de çook özledim" dedi telefonda :)
Cumartesi gündüz haloşlar da geldiler, pasta kestik, Devo'nun doğumgününü kutladık. Babaanne ve Şehnaz teyze varken, Cumartesi akşamı çocuklar uyuduktan sonra biz de yemeğe çıkabildik :) Ne kadaaar iyi geldi anlatamam :) Özlemişim..

Ailecek..


Bitanecik kızım, nihayet iyileştin, annesinin gülüüüü :) Hareket bombası, bi de yerinde durabilsen :)


Bitanecik oğluşum, koca gözlüm, kaymaklım, şekerlim :) Aslan parçasıııı :)


Babaanne ve torun Deniz


Babaanne ve torun Doğa


Haloşlar ve totoşlar :)


Totoşlar elele :) Oğlumun önü ıslak her zamanki gibi, salyalar gırla..


Benimmmm çocuklarımmm..canlarım..

4 yorum:

  1. çokkkk süper çıkmış hepsi. Yerim sizi ben . Oğluşun bu ciddiyet halleri ne olacak bilmiyorum :). Valla günde onbeş kez girip bakıyorum yeni resim varmı diye.Görünce sevincime diyecek yok.

    YanıtlaSil
  2. Doğanın saçları sararmış galiba:) Bir de kilo mu almış? Denizin de yüzü birazcık değişmiş gibi. Daha bir büyümüşler. Bakalım bir daha ne zaman yiyecez onları. Tatlı boncuklarım benim.

    YanıtlaSil
  3. Tam dedesi kılıklı benim oğlum :) Bi de babası kılıklı diyim :) Ama gülen de fotoğrafları var, bakınız yürüteçli fotoları :)

    YanıtlaSil
  4. Evvet Doğanın saçları gün geçtikçe sararıyo :) bari saçı bana benzesin yaa :) Bu ay ortalamanın çok az üstünde kilo aldı, oğluşuma hala 600 gr aldıramadık :( bi dahaki ay daha iyi alır inşallah. Aynı şeyi yiyorlar ama Deniz biraz boya giderken Doğa biraz ene gitmiş. Biraz diyorum çünkü hala ortalamalara gelemedik.

    YanıtlaSil