17 Ocak 2011 Pazartesi

Artık yürütecimiz var :)

Özlediniz di miii :):) ? Bir haftadır fotoğraf koyamamıştım. Bugün yürüteçte fotoğraflarını çektim ikisinin de.

Aslında yürüteç alıp almamakta kararsız kaldım, bazı kaynaklarda tembelleştirir, yürümeyi erteler gibi şeyler yazıyordu. Ama bize iki çocuk olunca biraz da rahatlık gerek ve eninde sonunda yürümeyi öğrenecekler diyerek aldım. Bütün günü yürüteçte geçirmiyorlar zaten, en geç yarım saate sıkılıyorlar. Bir sakıncası olacağını sanmıyorum dolayısıyla. İnşallah olmaz :)

Deniz Bey;


Doğa Hanım;

6 yorum:

  1. kiz yerim ben onlari cok tatlilar, itiraz etmeden ben gerekcelerini yazmissin yoksa yürütec iyi degil biliyorsun sen de zaten. yürütece karsi degilim ama almadik da biz.

    YanıtlaSil
  2. Oy oy oy şunlara bak,artık yürütecede biniyolar.
    Nasılda mutlu gözüküyolar. Özellikle Doğa hanım'a bak hep bu anı beklemiş sanki :) Maşşaallaaaaaahhhhh haloşlarıma benim

    YanıtlaSil
  3. Doğa çılgına döndü ilk gün, öyle olacağını da tahmin etmiştim, çünkü oyuncaklarını çok seviyor ve kendi başına oyalanabiliyor. Deniz çok sevmedi şimdilik, daha doğrusu önündeki zımbırtıları yemeye çalışıyor ulaşamayınca da sinir oluyor ve alın beni mızmızlanmasına başlıyor. Bir de Deniz insanlarla birlikte olmayı tercih ediyor genellikle. Hele ki oyuncağı ver, bırak kendi haline, anında mız mız mız. Hep yanında biri olsun ister benim oğluşum :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlılar ya,yürüteçte mutlu görünüyorlar. En azından kucaktan inip biraz daha özgür kalabilirler:) Ama istemiyorlarsa yapacak birşey yok. Ege çok sevdiydi yürüteci,koşa koşa gidiyordu onunla. Umarım kuzucuklarım da sever.Yerim onları...

    YanıtlaSil
  5. bizde hiç kullanmadık yürüteç ama iyi olmuştur senin için, rahat edersin belki kısa bir zamanda olsa::))) bu arada doğa büyüdükçe iyice devrime mi benziyor ne..

    YanıtlaSil
  6. devrime çok benziyor evet :) tırnağının ucu bile bana benzememiş :) ama huydan almış biraz :)

    YanıtlaSil