18 Aralık 2010 Cumartesi

Oğlum sünnet oldu..

Bizim kararımızla sünnet oldu oğlum. İyiki de oldu, kurtuldu. Ama bugün daha 2. gün ve hala çişini yaparken ağlıyor, onu öyle görünce de çöküyorum, moralim çok bozuk. Çook canı yanıyor oğlumun çook :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Canım oğlum, bitanecik oğlum, kaymak oğlum, pamuk oğlum, bal oğlum, sarı kabağım, boncuk gözlü oğlummm, nası yaptık bunu sana biz ?????????????
Pişman değilim ama çoooook çok üzülüyorum. Bir an önce geçse iyileşse de kurtulsak.....

Çok az fotoğraf çekebildik, zaten Deniz'le uğraşmaktan başka bişey yapamadım. Hep kucağımda uyudu oğluşum.





6 yorum:

  1. Kuzum benim ya, kıyamam. Neyse olmuş bitmiş. Tez zamanda iyileşir inşallah. Ama iyiki ben orada değilmişim. Fotoğraflara bakmak bile zor geliyor. Hele şu üçüncü fotoğrafta sana bakışı var ya... Allah hepinize kolaylık versin, en çok da Denizciğime:)

    YanıtlaSil
  2. Ah bilmez miyim.. Erkek adam olmus oglus hadi hayirli ugurlu olsun annesiiii! Ben de oglum operasyondan cikana kadar dort donmustum, sonrasinda da bez degisirken vs.. dualar ede ede.. oldu da bitti masallah annesi uzulme sen hepsini unutacak Denizcikkk

    YanıtlaSil
  3. Bugün daha iyi nihayet. O iyi olunca ben de iyiyim :) İlk 2 gün üstümden düşmedi, bırakıp gidicem mi sandı ne sandı bilmiyorum. Neyse, atlatmamıza az kaldı, haftasonuna bişeyciği kalmayacak inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Boncugum benim kiyamam sana :((... Ama buyudugunde iyi ki de kucukken sunnet olmusum diyeceksin.

    YanıtlaSil
  5. Kuzum, maviş gözlüm, bakışlarına kıyamam ben senin. Nasılda güzel, masum bakmış. Biraz sancılı tabi ama hepinize geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederiz haloşşş :) her gün daha iyi oluyor oğluşum :)

    YanıtlaSil