9 Aralık 2010 Perşembe

Doğa sorunsalı

Kızım hiç değişmeyecek ve beni hep uğraştıracak sanırım. Muhallebiyi oyun oynaya oynaya ancak yedirebildik. Uykusu dert yemesi dert. Herşeyi problem kızımın :( Sayesinde hiç hoşlanmadığım ve tasvip etmediğim birçok şeyi yapmak zorunda kaldım (Burdan kendisine teşekkür ederim). İnşallah böyle devam etmez diyeceğim ama edecek gibi duruyor. Oyuncak göstermeden nasıl yedirebilirim muhallebiyi ? Oyuncağı kaldırdığım an ağlıyor ya..
Neyse, denemelerim devam edecek......

2 yorum:

  1. Bunların hiçbiri bana yabancı gelmiyor:) Ege'nin de yemesi dert, kakası dert,uyuması dert, çişi dert, okula gitmesi dert, okuldan çıkması dert.... Bu dertler hiç bitmeyecek bence. Dertleri önemli değil, sağlıklı olsunlar bize yeter. Oyuncakla yiyorsa bırak öyle yesin, ne zararı var? Bizim yemek yerken tren olmadığımız mı kalıyor, dinozor olmadığımız mı? On takla atıyoruz iki gıdım şey yesin diye. Keşke bizimki de oyuncak gösterince yese:))

    YanıtlaSil
  2. Yaa o da var tabii ki..Yemesi önemli, ama alışkanlık yaptırmamaya çalışıyorum ben daha şimdiden. Deniz genelde kurallara uyan bir çocuk ama Doğa hep sınırları zorlamalarda :):) Doğa'yla uğraşıcaz galiba :):) Annemle konuştuk da kime çekmiş acaba dedi ;) Benim sütün kaymağını süze süze on saatte içtiğimi anlattı gene. Ay anneee hiç hatırlatma dedim :):)

    YanıtlaSil