22 Aralık 2010 Çarşamba

İlk lokma :)

Doğacığım bu sabah benimle birlikte masaya oturdu. Oturdu derken ana kucağına yatırdım ve sandalyenin üstüne koydum ana kucağını. Bir yandan kahvaltı ederken bir yandan da Doğa ile sohbet ettik :) Tabii ben arada minicik minicik ekmek lokmalarını ağzına verdim ve o da beni taklit ede ede yedi :) Şaşırdım çünkü Doğa posalı şeyleri bile yemiyor pek. Hamurcu mu olacak ne :) (Allah korusun!)

Bugün de elmayı yemek istemedi bu arada. Biberonun ucunu azıcık kestim. İçine biraz elma suyu biraz da elma püresi koydum, o şekilde yedi bugün hanımefendi. Her seferinde farklı birşey denettiriyor bize. Nasıl yapsak da Doğa'ya yedirsek diye kara kara düşünüyoruz her Allah'ın günü :)

5 yorum:

  1. Ne gariptir ki Ege dört yaşını doldurmasına rağmen biz de halâ "ne yapsak da Ege'ye yedirsek" diye kara kara düşünüyoruz her Allahın günü :))) O yüzden sizinki çok şaşırtıcı değil bence. Ne yese kârdır diye düşünüyoruz mecburen. Neyi yese seviniyoruz. Dün akşam balık yaptık, daha önce yemişti diye. Sırf onu yememek için bizimle kavga etti, cezalısın dedik, o da uyumayı tercih etti. Sabaha kadar da uyudu beyzade, kime çektiyse:) Kısacası büyüyene kadar bu çileyi çekecez sanırım. Umarım Doğa'nınki daha kısa sürer.

    YanıtlaSil
  2. Ah Ege keçisi ahh :):) o da dediğim dedik çaldığım düdükçülerden :)

    YanıtlaSil
  3. Daha neler yerler merak etmeyin bütün çocuklar böyle büyürler.Torunlarımıza laf yok.Sizde bize neler yapmıştınız hele hele cangaloz

    YanıtlaSil
  4. Doğa bebesi ya her işin allengirli, nedir bu anneciğe çektirdiğin senin .

    YanıtlaSil
  5. Neler yapmıştık anne :):) o cangaloz da kim oluyor anlamadım ;);)

    YanıtlaSil