23 Aralık 2010 Perşembe

Deniz ve Doğa 5 aylık oldular :):):)





5 yorum:

  1. 5 aylık olmanın ağırlığı Deniz beyin yüzünden okunuyor zaten:)
    Tam bir küçük adam kendisi, ağır abi
    Kızımda çok komik,hınzır hınzır bakmış. Kıyafetini yerim onun.

    YanıtlaSil
  2. Canlarım benim,kuzucuklarım,boncuklarım.Hergeçen gün daha farklı oluyorlar.Yerim ben onların gülen yüzlerini.dogacıkta annesi gibi cangaloz büyüyecek

    YanıtlaSil
  3. Valla oğlum kamerayı görünce bi ciddiyete bürünüyo nedense :) İkisi de hınzır aslında :)

    Annecimm, ama bana neden cangaloz diyosun yaa :)Zaten bana attığın kazığı hiç unutmıycam :)(İnşallah büyüyünce senin gibi bi kızın olur da beni anlarsın :D)

    YanıtlaSil
  4. hahahah, valla öyle dediyse Fatoş teyzenin ahı tutmuş gibi gözüküyor şimdiden.
    Doğa hanım ilk günden allengirli işleri ile ilerde de uğrsştımaya aday

    YanıtlaSil
  5. ikisinin birlikte olduğu resimlerde sol taraftaki beni kopardı işte yaaa. Birinin ciddiyeti, öbürünün komik bakışları.

    YanıtlaSil