24 Aralık 2010 Cuma

Lömbürlöp Doğa ve sürünen Deniz :)

Bugün halının üstüne koymuştum Doğa ve Deniz'i. Hep koltukların üzerindeydiler. Meğerse azcık rahat bırakmak gerekiyormuş. Yuvarlanmaları ya da sürünmeleri uzanmaları için.
Doğa'yı yüzüstü bırakmıştım, lömbürlöp diye yuvarlanıp sırtüstüne geldi :):)
Ben de oleey yuvarlandı dedim :) Sonra kamerayı aldım bekledim bekledim bekledim yuvarlanmadı tabii :):) bi dahakine yakalarım inşallah :)
Deniz'i de yüzüstü koyunca bacaklarıyla kendini itip emeklemeye çalışıyor :) ama zorlana zorlana iki gıdım gidiyor henüz :):) Bacaklarla itme OK ama kollarla kendini çekme henüz yok.

Bu arada Deniz dilini şaklatıyor :D nerden gördü öğrendi anlamadım :D:D
Bir de agu ile birlikte gıııı diyor, ne demekse :D:D..gıı gııı gııı deyip duruyor :D:D


2 yorum:

  1. Ayyyyy masallahhh! Dogacim erkenci valla benim oglum 6 ayi doldurdugu gun dondu :))) Donmek sasirtici bir deneyim onlar icin Kaan da ertesi gunu bekletti bize bir daha gormek icin.. Daha emeklemeye var annesi dur bakalimmm ah bu anneler :) ben de az ittirmedim oglusumu donsun diye hahahaha

    YanıtlaSil
  2. ah ben de ittiriyorum, her gün çalışıyoruz :):) aslında ben zorlamazdım çocukları da, geçen ay yani 4. ayın kontrolünde doktor yuvarlanıyolar mı diye sordu ben de hayır dedim. Sonra da acaba yuvarlanmaları mı gerekiyodu dedim kendi kendime. Sonra webden baktım 5. ay içinde yuvarlanmadan bahsediyor. Aaa dedim bizimkiler niye yuvarlanmıyo :):) Sonra da kendimi çocukları yuvarlamaya çalışırken buldum :):)

    YanıtlaSil