17 Aralık 2012 Pazartesi

Doğa, the yapboz canavarı!

Doğa bugün şoka soktu beni. 49 minicik parçalı yapbozu pıt pıt pıt yerine taktı bitirdi gözümün önünde. O kadar minik ki parçaları ben bile zor buluyorum. Hayran hayran seyrettim elciklerini :) öyle çeviriyor böyle çeviriyor bulup takıyor..

Bu arada kütüphane sorumlusu benim kızım :) tam bir kitap kurdu :) Kardeşine de okur kitapları..
Deniz: Doğa bana şunu okuy musun?
Doğa: Okuyum Denis, gel şuyaya otuyalım.
Deniz: Neyden başlıcaksın Doğa?
Doğa: Başından Denis, bak, bak buyası başı.
Doğa kitabın başını açar ve okumaya başlar..kısa bi süre sonra Deniz'in ilgisi dağılır..
Doğa: Dinliyo musun Deniiiisss?
Öldüm gülmekten :):) beni taklit ediyor resmen..ben de kitap okurken ara ara Doğa'ya dinliyo musun diye soruyorum çünkü Doğa bi süre sonra kendi okumak istiyor ve kütüphaneden kendine başka bi kitap seçiyor..Deniz ben okurken sonuna kadar oturur, Doğa'nın okumasından sıkılmış galiba :)

2 yorum:

  1. gerçekten çok akıllılar maşallah doğanın ayrı denizinde ayrı becerileri var.benim akıllı torunlarım beş yaşında okula ikinci sınıftan başlarlar anneleri gibi.allah bize o günleride gösterir inşallah.torunlarıma ömür boyu sağlıklı,başarılı,mutlu hayat diler sevgiyle öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ödüm patlıyor okumayı sökecekler önceden diye..harfleri çok göstermek istemiyorum ,gösterdikçe alıyolar hafızaya..

      Sil